دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون هماهنگی استان آذربایجان غربی عنوان کرد:

مدیران روابط عمومی؛ طلایه داران پیشرفت واحد‌های دانشگاهی

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: روابط عمومی‌ها باید به عنوان طلایه‌داران توسعه و پیشرفت واحد‌ها عمل کنند.
کد خبر : 2543

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شهریار حسن‌زاده در جلسه هم اندیشی مدیران، مسئولان و کار‌شناسان روابط عمومی واحد‌های استان آذربایجان غربی که با حضور معاون هماهنگی استان آذربایجان غربی و مدیران و مسئولان روابط عمومی واحد‌های دانشگاهی استان در سالن جلسات واحد ارومیه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، از این ایام به عنوان یک عرصه باشکوه برای تجلی ملتی نام برد که سال‌ها برای استقلال و آزادی خود تلاش کردند و نهایتا در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به خواسته خود رسیدند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی افزود: ایران اسلامی علیرغم همه کینه توزی‌ها، دشمنی‌ها، فتنه‌گری‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان به پشتوانه وجود رهبری آگاه و فرزانه، سرافراز و پر غرور به راه خود در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، علم و فناوری به پیش می‌رود.


وی از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از دستاورد‌های انقلاب نام برد و عنوان کرد: نهالی که در سال ۱۳۶۱ کاشته شد، هم اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است چون بانیان و هادیان این مجموعه مقدس علمی با انفاس قدسی و نیت پاک و صادقانه خود از این درخت پاسداری کردند و بحمدالله این درخت اکنون به شجره طیبه‌ای تبدیل شده و سایه و ثمره آن در سراسر کشور از جمله استان آذربایجان غربی گسترده شده است که این خود بخشی از ره‌آورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


حسن زاده با توجه به تاریخچه مختصری از دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه اکنون چالش بسیار سنگین و ثقیلی را پشت سر می‌گذارد، زیرا با تغییراتی که در سیستم دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمد، به نوعی موانع مختلفی را در مسیر حرکت این دانشگاه ایجاد کرد. ولی با روی کار آمدن دکتر میرزاده و فعال شدن هیئت امنای دانشگاه و برنامه ریزی‌های جدید، تقریبا یک ثبات خاصی بر دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است.


وی افزود: در سایه مدیریت توانمند دکتر میرزاده بخشی از این چالش‌ها جای خود را به ثبات داده است، به عنوان مثال عقد تفاهم نامه با وزارت علوم بخشی از نگرانی‌ها و چالش‌ها را پشت سر گذاشته و این موضوع تا حد زیادی مانع زیاندهی برخی واحد‌های دانشگاهی شده است.


حسن‌زاده با توجه به نقش روابط عمومی در توسعه و پیشرفت واحد‌ها، اظهار کرد: مدیران و کار‌شناسان روابط عمومی واحد‌ها به عنوان دیده‌بان در واحد‌های خود هستند و نقش آن‌ها صرفا در بعد اطلاع رسانی نیست، بلکه روابط عمومی‌ها باید به عنوان طلایه داران توسعه و پیشرفت واحد‌ها عمل کنند.


وی ادامه داد: در واحد‌های دانشگاهی به علت مسائل حاشیه‌ای زیادی که وجود دارد، شاید بخشی از کار، انرژی و فعالیت‌های مدیریت‌ها به مسائل حاشیه‌ای سوق پیدا می‌کند که در این خصوص نقش روابط عمومی‌ها بسیار مفید و موثر است.


در این جلسه مسئولان روابط عمومی واحد‌ها موارد و مشکلات و نکته نظرات مربوط به حوزه‌های خود را مطرح کردند و آخرین بخشنامه‌های مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بر اقدام لازم و شایسته در خصوص آن‌ها تاکید شد.


توجه بیش از پیش به‌شان و جایگاه روابط عمومی، تکمیل راه اندازی و ارسال اخبار به سایت اطلاع رسانی ستاد هماهنگی استان آذربایجان غربی، ایجاد شورای اطلاع رسانی استان و درج اهم اخبار دانشگاه برگرفته از سایت مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در سایت‌های اطلاع رسانی واحد‌ها از اهم موارد مورد بحث و تصویب در این جلسه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته