دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
تازه‌های نشر دانشگاه آزاد اسلامی؛

«40 سخن در باب معلمی» از سوی دانشجوی واحد شبستر منتشر شد

کتاب «40 سخن در باب معلمی» از سوی دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی واحد شبستر و همکاران تألیف و از سوی انتشارات پژوهش‌های دانشگاه منتشر شد.
کد خبر : 253705

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کتاب­ «40 سخن در باب معلمی» توسط محمد درودی دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی واحد شبستر و همکاران وی تألیف و از سوی انتشارات پژوهش­‌های دانشگاه منتشر شد.


کتاب شامل 40 مقاله کوتاه در موضوع معلم و رابطه معلم با شاگردان است. نقش تعامل مثبت معلم با دانش­ آموزان؛ افسردگی دانش ­آموز، تقویت مهارت خواندن؛ اهمیت پرسش؛ چرا تقلب؛ حواس­ پرتی دانش ­آموزان؛ استرس؛ ناتوانی یادگیری؛ وقار معلم و راهبردهای تشویق و تنبیه تعدادی از موضوعات مورد بحث در مقالات کتاب است.


از دیگر مباحث طرح شده: کاربرد روانشناسی در آموزش؛ تربیت اخلاقی دانش ­آموزان؛ کم­رویی دانش ­آموزان؛ آموزش تفکر و یادداشت برداری در کلاس را می‌­توان عنوان کرد.


کتاب «40 سخن در باب معلمی» در سال 1396 از سوی انتشارات پژوهش­های دانشگاه در 1000 نسخه و 168 صفحه چاپ و با قیمت 120000 ریال روانه بازار گردید.


محمد درودی دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی واحد شبستر بوده و امیر اصلی بناب، مجتبی همایونی، رامین آشکاری با وی در تهیه و تالیف این کتاب همکاری کرده ­اند. همه تهیه­ کنندگان به شغل معلمی مشغول بوده و این کتاب به نوعی حاصل تجربه وی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد شبستر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته