دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 بهمن 1396 - 12:16
وزیر ورزش در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته المپیک؛

همه جا همدلی خوبی بین وزارت و کمیته بود

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معارفه رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با درایتی که کیومرث هاشمی داشت ، توانستیم مشکلات بسیاری را برطرف کنیم.
کد خبر : 253422

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت کمیته ملی المپیک، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مراسم تودیع و معادفه روسای سابق و جدید کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تمام خدمتگزاران ورزش کشور اعم از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیونهای ورزشی، ادارات کل استانها و دیگر نهاد و سازمان‌ها برای خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ارکان آرزوی موفقیت کرد و با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی یاد شهدای نفتکش سانچی را گرامی داشت.
وی با اشاره به کلیپ زیبای اقدامات فرهنگی کمیته ملی المپیک در بازدید و اعزام قهرمانان المپیک به منطقه محروم بشاگرد عنوان داشت: انصافا دیدن این کلیپ نشان می‌دهد به برکت جمهوری اسلامی و روحیه عدالت محورانه تلاش بسیاری در گسترش امکانات به نقاط محروم کشور شده و در عرصه ورزش هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی افزود: بدون تردید از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حقیقتا اقدامات مهمی در گسترش فضای ورزش کشور صورت گرفته و در مراکز بیست استان کشور، استادیوم 20 هزار نفره ساخته و تحویل داده شده و پروژهای دیگری هم در حال ساخت و اتمام است.
وزیر ورزش با اشاره به اینکه می‌توانیم با آرامش، با همگرایی و همدلی هر چه بهتر و بیشتر در راستی خدمت رسانی به ورزش باشیم، عنوان کرد: به شخصه در این مدت که در خدمت ورزش بوده‌ام، همه جا همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود. با درایتی که کیومرث هاشمی داشت توانستیم مشکلات بسیاری را برطرف کنیم. به خصوص که با برگزاری بسیار خوب و منظم انتخابات این موضوع را نشان داد. از تلاشهای او، هیأت رییسه و هیات اجرایی سابق کمیته ملی المپیک تشکر می کنم.
وزیر ورزش درباره انتخاب صالحی امیری به عنوان رئیس جدید کمیته، یادآور شد: صالحی امیری جدای از دوستی دیرینه‌مان، از مدیران و سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی کشور بوده و نقش محوری در دولت داشته و با حضور سرپرستی که در وزارت ورزش داشت در همات مدت کوتاه توانست ذهنیت خوبی از خود در میان مدیران و جامعه ورزش باقی بگذارد.
وی ادامه داد: بدون تردید مجموعه کمیته ملی المپیک با مدیریت صالحی امیری و همت اعضای هیأت رییسه و هیات اجرایی جدید در دوره پیش رو بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.


احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق کمیته ملی المپیک حضور یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته