دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1394 - 13:08

نخستین آزمون استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی در همدان برگزار شد

نخستین آزمون مرکز استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی IELTS با مجوز رسمی از IDP استرالیا در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.
کد خبر : 25326

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان تنها نماینده برگزاری آزمون رسمی 'IELTS' در استان همدان با مجوز رسمی IDP استرالیا و تحت نظارت مرکز آزمون زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد توانست پس از دریافت مجوز برگزاری آزمون ایلتس اولین دوره این آزمون را در روزهای 5 و 6 تیرماه در همدان برگزار کند.


علی غلامی‌مهرداد بیان کرد: تمامی مراحل اجرایی مربوط به برگزاری آزمون از لحظه ثبت‌نام تا صدور کارنامه، شامل برگزاری آزمون، هیات ممتحنه، مراقبان، تصحیح اوراق، ارزیابی مهارت‌های گفتاری، شنیداری، نوشتاری و خواندن(Speakin, lessoning, Writing و (Reading بر عهده مرکز آزمون IELTS دانشگاه آزاد اسلامی است.


وی با بیان این مطلب که نخستین آزمون استاندارد بین‌المللی زبان انگلیسی 5 و6 تیرماه در شهر همدان برگزار شد، افزود: نتایج این آزمون 23 تیر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی results.ielts.org اعلام می‌شود.


رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان تاکید کرد: وجود امکانات به روز و سیستم های نوین برگزاری امتحان آزمون رسمی 'IELTS'، خوابگاه جهت شرکت کنندگان از شهر های اطراف موجب متماز شدن این آزمون در سطح غرب کشور شده است.



غلامی مهرداد افزود: سری بعدی این آزمون شهریور 94 در همدان برگزار می‌شود و متقاضیان برای ثبت نام می‌توانند تا 13 تیر به صورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند.


به گزارش آنا، آزمون آیلتس به منظور سنجش میزان آمادگی داوطلبان برای ادامه تحصیل، فراگیـری مهارت‌هـای تخصصـی یـا کار و اقامـت در کشـورهـای انگلیسی‌زبان طراحی شـده است.


ایـن آزمون به صورت مشترک از طرف دانشگاه کمبریج، کنسول بریتانیـا و مرکز آیلتس استرالیا در بیش از 500 مرکز در 120 کشور جهان برگزار شده و سالانه چیزی حدود یک و نیم میلیون نفر در آن شرکت می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته