دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 دی 1396 - 16:14

اردوغان آغاز عملیات عفرین را اعلام کرد

رئیس جمهور ترکیه طی سخنانى در ششمین کنگره حزب عدالت و توسعه در استان کوتاهیه اظهار داشت: «عملیات عفرین آغاز شده‌است و در منبج ادامه خواهد داشت.»
کد خبر : 253158

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، طی سخنانى در ششمین کنگره حزب عدالت و توسعه در استان کوتاهیه اظهار داشت: «عملیات عفرین آغاز شده است. این عملیات در منبج ادامه خواهد داشت.»
اردوغان درباره رویکرد دولت ترکیه در سوریه توضیح داد: «در حال طرح یک بازی در سوریه‌اند و با تغییر نام تروریست‌ها فریبکاری می‌کنند. اما ما بدون توجه به نام ساختگی گروه‌ها، آنها را به عنوان گروه‌های تروریستی می‌دانیم. اسم هایی متفاوتی مانند «نیروهای دموکراتیک سوریه»، «ارتش مرزی» و یا «نیروهای امنیت مرزی» به آنها داده و به اصطلاح به فکر تامین امنیت مرزها هستند. نمی‌توانید با این اسم‌ها و دروغ‌ها ما را فریب دهید. اسم این تروریست‌ها پ‌ک‌ک، است. اسم آنها پی‌وای‌دی است. اسم آنها وای‌پی‌جی است.»


اردوغان ادامه داد: «ملت ترکیه در راستای حفظ ارزش و نمادها مانند اذان٬ وطن٬ پرچم و دولت٬ هرگز در فدا کردن جان خود دریغ نکرده است. امروز نیز با ترساندن ما از شهادت فرزندانمان، درصدد عقب نشاندن ما از استقلال و آینده ملی‌مان هستند و به کسانی که فکر می‌کنند، می‌توانند خواسته خود را به ما تحمیل کنند، نشان خواهیم داد که سخت در اشتباه هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته