دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1394 - 12:51

سردار آزمون، هلال احمری شد

سردار آزمون، بازیکن لژیونر تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور در جمعیت هلال احمر شهرستان گنبد کاووس عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شد.
کد خبر : 25300

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، الهام اختری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: سردار آزمون فوتبالیست گنبد کاوسی با حضور در «کمپین نه به اعتیاد» ضمن همراهی در اجرا و عملیاتی شدن کمپین، عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به شعار کمپین گفت: «کمپین نه به اعتیاد» با شعار « احتیاط کنیم اعتیاد نزدیک است، به تندرستی بیندیشیم نه اعتیاد» با حضور اعضای جوان جمعیت هلال احمر گنبد کاووس با هدف اعتراض به استعمال دخانیات و اعلام آثار مخرب و خانمان‌سوز اعتیاد میان خانواده‌ها در مرکز شهر و میدان 17شهریور گنبد کاووس در شرق گلستان انجام شد.


سردار آزمون درباره عضویت خود در جمعیت هلال احمر گفت: از مدت‌ها قبل به فکر عضویت در جمعیت هلال احمر بودم که در ماه مبارک رمضان و در یک اجتماع بسیار حساس و مهم که با موضوع آگاه سازی اثرات مخرب اعتیاد ترتیب داده شده است؛ حضور یافته و با عضویت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در این کمپین شرکت کردم.


بازیکن تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در ادامه اذعان داشت: حضور ورزشکاران به عنوان پرچمداران اصلی مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد در کنار جوانان موجب فرهنگ سازی مؤثر در سطح جامعه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته