دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1394 - 10:55
دبیر فدراسیون والیبال در گفت‌و‌گو با آنا:

معروف در کار کواچ دخالت نمی‌کند/ عدم حضور ظریف به دلیل مسائل غیرفنی نبوده است

محمود افشاردوست گفت: عدم حضور ظریف در تیم ملی به دلیل مسائل غیرفنی نبوده است.
کد خبر : 25266

دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره برد تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان عنوان کرد: «تیم لهستان تیم بسیار قدرتمندی بود که توانست ایران را تا مرز شکست پیش ببرد. این تیم والیبال را با حوصله بازی می‌کند و سرویس‌زن‌های خیلی خوبی دارد اما خوشبختانه تیم ایران توانست با حمایت تماشاگران پرشور کشورمان لهستان را شکست دهد.»


وی افزود: «با وجود اینکه برای صعود تیم ها تعداد بردهایشان محاسبه می شود،‌ اما اگر می توانستیم با نتیجه 3 بر 1 یا 3 بر صفر لهستان را شکست دهیم شرایطمان در جدول بهتر می شد.»


افشاردوست در پاسخ به این سوال که آیا معروف در کار کواچ دخالت می کند؟ اظهار داشت: «من چنین چیزی را قبول ندارم. در همه جای دنیا سرمربی تیم با کاپیتان تیمش مشورت می کند. ضمن اینکه یک کاپیتان باید هر زمان که لازم بود موارد ضروری را به سرمربی انتقال دهد. زمانی که خودم بازیکن بودم سرمربی حتی درباره ارنج تیم هم با کاپیتان مشورت می کرد. کسانی که این روزها عنوان می کنند معروف در کار کواچ دخالت می کند، چطور آن زمان چنین کاری را مشورت کردن قلمداد می کردند؟»


دبیر فدراسیون والیبال درباره شایعه اختلاف فرهاد ظریف با کواچ گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم چنین مطلبی واقعیت ندارد و ظریف به علت مصدومیت نتوانست تیم ملی را همراهی کند. بعد از رفع مصدومیتش هم کواچ باید درباره حضور او در تیم ملی نظر دهد اما به طور حتم عدم حضور ظریف در تیم ملی به دلیل مسائل غیرفنی نبوده است.»


وی با اشاره به عملکرد قابل قبول کواچ در تیم ملی عنوان کرد: «کافیست نگاهی به نتایج تیم ملی بیندازیم. کواچ توانسته نتایج بسیار خوبی را با تیم ملی والیبال کشورمان کسب کند. این که گفته می شود نتایج فعلی تیم ملی به ولاسکو تعلق دارد را قبول ندارم. ولاسکو مربی بزرگی است که توانست نکات بسیاری را به والیبالیست‌های ایرانی آموزش دهد. اما اینکه موفقیت‌های تیم ملی را به ولاسکو ربط دهیم بی‌انصافی است. در حال حاضر ولاسکو دوران سختی را در تیم ملی آرژانتین می گذراند. سوال اینجاست که چرا وی نتوانسته در این تیم عملکرد خوبی داشته باشد؟»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته