دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1396 - 11:08
نایب رئیس مجلس بورکینافاسو مطرح کرد؛

حمایت از قطعنامه سازمان ملل در مورد بیت المقدس

سالیفو تیموره نایب رئیس مجلس بورکینافاسو سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: اقدام رئیس جمهور آمریکا برای انتقال سفارت مورد قبول نیست، زیرا وضعیت بیت المقدس به هیچ وجه نمی تواند به صورت یکجانبه تغییر کند.
کد خبر : 252253

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سالیفو تیموره نایب رئیس مجلس بورکینافاسو، در سیزدهمین کنفرانس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی ضمن تسلیت به مردم ایران برای حادثه نفتکش سانچی گفت : نشست های اتحادیه بین‌المجالس فرصت خوبی است برای اینکه بار دیگر همبستگی میان این کشورها تقویت شود و کشور ما هم تعهد خود را به همراهی در کنار سازمانها و سایر کشوهای اسلامی برای تحقق اهداف ابراز می کند.


وی افزود: موضوعات مختلفی که رخ می دهد ایجاب می کند که همبستگی در جهت صلح و امنیت تقویت شود و ما همواره نیاز به ایجاد اتحاد برای رسیدن به اهداف والای سازمان همکاری‌های اسلامی داریم.


نایب رئیس مجلس بورکینافاسو همچنین با اشاره به غیر قابل قبول بودن اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در مسئله قدس گفت: امیدوارم همه بتوانیم از قطعنامه سازمان ملل در مورد وضعیت بیت المقدس حمایت کنیم زیرا وضیعت بیت المقدس به هیچ وجه نمی تواند به صورت یکجانبه تغییر کند.


وی در پایان اظهار کرد: این کنفرانس فرصت خوبی است تا بتوانیم راهکارهای اتحاد در کشورهای اسلامی را پیدا کنیم و امیدواریم در پانزدهمین کنفرانس سازمان همکاری اسلامی که در سال ۲۰۲۰ در بورکینافاسو تشکیل می شود بتوانیم نتایج و دستاوردهای خوبی را به دست آوریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته