دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر؛

برگزاری مسابقات طرح قدس در مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی

معاونت مجتمع سما شیروان مسابقات طرح قدس (قرآن در سما) در مدارس واحد را برگزار کرد .
کد خبر : 251954

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشگاه و رئیس سما شیروان پس از برگزاری چندین جلسه توجیهی بخشنامه طرح قدس با واحد پرورشی مدارس از حاضرین خواست تا آنها، همه دانش آموزان را از جزئیات برگزاری شیوه نامه طرح قدس آگاه ساخته و آنان را به حضوری گسترده در اجرای این طرح تشویق کنند.


حمید نجف زاده پس از پاسخگویی به سوالات حاضران، اهداف والا و اثر بخش شیوه نامه مذکور در زندگی فردی و اجتماعی را بیان کرده و خواستار تلاش به حضور گسترده افراد زیر مجموعه در این طرح باشکوه و معنوی شد.


واحد پرورشی نیز با همکاری مربیان قرآن مدارس مسابقات طرح قدس را ویژه دانش آموزان در سطح آموزشگاه برگزار کردند.


این مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی در رشته‌های قرائت (ترتیل، حفظ و ترجمه) و تدبر در آیات و روایات برگزار خواهد شد.



آموزش عملی و میدانی محیط زیست در مدرسه دخترانه سما شیروان


بیشترین تاثیر آموزش محیط زیست از کودکی و در مهدکودک ها، پیش دبستانی و مدارس است؛ متاسفانه امروزه سیستم آموزشی نتوانسته به خوبی روش‌های میدانی و موثر آموزش محیط زیست را تعریف و به اجرا درآورد در این میان افرادی خوش ذوق و سلیقه وجود دارند تا آموزش حفظ محیط زیست را عینی و واقعی به کودکان آموزش دهند.


مربی بهداشت دبستان دخترانه ابتدایی سما شهرستان شیروان استان خراسان شمالی، روش های بروز و موثر آموزش محیط زیست همچون اجرای اردوهای آموزشی در فضای طبیعی، تمیزکردن پارک‌ها به همراه والدین و تیم آموزشی (به نحوی که کودکان آسیبی نبینند و فقط برداشتن زباله‌های مسیر اصلی و ایمن با وسایل حفاظت فردی چون دستکش و ماسک)، بازیافت مواد زائد جامد را به کار برده اند تا بتوانند نسلی مسئول در قبال محیط زیست تحویل جامعه دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته