دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 دی 1396 - 09:24

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان را بهتر بشناسیم

علی فرقانی‌‌ها بتازگی با حکمی از سوی دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان منصوب شده است.
کد خبر : 251788

به گزارش خبرنگار آنا از آشتیان، فرقانی‌ ها متولد 1345 شهرستان قم در یک خانواده روحانی است. با شروع جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در سه دوره داوطلب بسیجی حدودا یازده ماه در مناطق مختلف جنگی حضور مستمر و فعال داشت.


دکتر علی فرقانی‌ها استادیار پایه 18 و کارشناسی شیمی خود را از دانشگاه شهید چمران اهواز در سال 1368 و کارشناسی ارشد شیمی آلی خود را از دانشگاه شیراز در سال 1372-1369 و دکتری شیمی خود را از دانشگاه بوعلی سینا همدان در سال 1379 الی 1384 دریافت کرد.


مدیر گروه شیمی، معاون دانشکده علوم پایه، رئیس دانشکده علوم پایه، معاون آموزشی واحد اراک، عضو کمیسیون موارد خاص آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، عضو کمیته تخصصی گسترش دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، عضو شورای انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی اراک و عضو کمیته انضباطی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی فرقانی ها است.


فعالیتهای آموزشی وی را ﺗﺪرﯾس دروس شیمی در داﻧﺸﮑﺪه های علوم پایه، فنی و مهندسی و کشاورزی در مقاطع ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ، ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارشد و دﮐﺘﺮی ﺷﺎﻣﻞ می شود.



کسب رتبه اول در آزمون ورودی دکتری شیمی آلی همدان در سال 1379، کسب رتبه اول ممتاز کشوری در نخستین جشنواره ممتازین، مبتکرین و نوآوران دانشجو و طلبه بسیجی، شاهد و ایثارگر، کسب رتبه ممتاز برتر در بخش پروژه در چهارمین جشنواره ممتازین، مبتکرین و نوآوران دانشجو و طلبه بسیجی، شاهد و ایثارگر استان همدان و کسب رتبه ممتاز برتر در بخش تحصیلی در چهارمین جشنواره ممتازین، مبتکرین و نوآوران دانشجو و طلبه بسیجی، شاهد و ایثارگر استان همدان از جمله جوایز و افتخارات فرقانی ها است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آشتیان استاد راهنما یا استاد مشاور 52 پایان نامه دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری را بر عهده داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب