دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1396 - 11:28
رئیس کمیسیون امنیت ملی در دیدار با عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان:

آمریکا، اسرائیل و آل سعود مثلث بحران سازی در منطقه هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مثلث آمریکا، اسرائیل و آل سعود بحران سازی در منطقه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند.
کد خبر : 250386

به گزارش حوزه پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شیخ حسن عزالدین مسئول روابط عربی و آفریقایی شورای سیاسی حزب الله لبنان و هیات همراه روز چهارشنبه (20 دیماه) با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.


بروجردی در ابتدای این دیدار با ابراز خرسندی از پیروزی‌های اخیر محور مقاومت در عرصه مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه گفت: دشمنان جهان اسلام که برای ضربه زدن به کیان اسلام از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند این بار در عرصه پشتیبانی از گروه‌های تکفیری وهابی نتوانستند سوریه، عراق و سراسر منطقه را در بحرانی همه جانبه درگیر کنند.


وی همچنین با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در بمباران بخش‌هایی از سوریه گفت: مثلث آمریکا، اسرائیل و آل سعود که بحران سازی در منطقه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند، پس از قطع امید از اقدامات داعش در سوریه و عراق، پروژه وقایع اقلیم کردستان، بحران سیاسی در لبنان و انتخاب قدس به پایتختی رژیم صهیونیستی را به اجرا گذاشتند که در همه این دسیسه‌ها به فضل الهی ناکام شدند.


بروجردی در ادامه گفت: حمایت از محور مقاومت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین سیاستی تغییر ناپذیر در جمهوری اسلامی ایران است.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، آینده روشنی برای ملت‌های مظلوم منطقه انتظار می‌رود و رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر از قبل به زوال و نابودی نزدیک می شود.


بروجردی در پایان این دیدار گفت: محور مقاومت با تلاش و هوشیاری می‌بایست در عرصه جنگ اقتصادی نیز به پیروزی دست یابد تا راه تسلط دشمنان اسلام بطور کامل مسدود گردد.


شیخ حسن عزالدین مسئول روابط عربی و آفریقایی شورای سیاسی حزب الله لبنان نیز در همین دیدار با تقدیر از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران در محور مقاومت گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حامی قدرتمند برای محور مقاومت، از ابتدا نقش کلیدی در به شکست کشاندن توطئه آمریکا و همپیمانانش داشته است.


وی در ادامه با اشاره به سیاست‌های مزورانه آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: ترامپ از ابتدا با هدف تقویت تروریسم دولتی اسرائیل و دیگر گروه‌های تروریستی در منطقه به قدرت رسید و اکنون در حال پیاده سازی اهداف مذکور است.


شیخ حسن عزالدین همچنین گفت: اقدامات آل سعود و همپیمانانش در منطقه بخوبی ارتباط و همدستی آنان با رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای تضعیف جهان اسلام آشکار کرد.


گفتنی است در این دیدار دیگر اعضای شورای سیاسی حزب الله لبنان نیز در محکومیت اقدامات آمریکا، رژیم صهیونیستی، آل دسعود و همپیمانانشان در بحران سازی در منطقه همچنین لزوم تقویت محور مقاومت برای تداوم مقابله با این اقدامات، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب