دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست استقلال:

شفر منتظر تصمیم جباری است/ انتخاب قطعی مهاجم خارجی استقلال

سرپرست استقلال گفت: اخباری که در مورد مجتبی جباری منتشر می‌شود شایعه است چرا که شفر منتظر منتظر است تا جباری پاسخ او را بدهد.
کد خبر : 249820

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال استقلال تهران که بعد از چند برد پیاپی هفته گذشته در تبریز مقابل تراکتورسازی متوقف شد روز جمعه قرار است در ورزشگاه آزادی پذیرای سایپا باشد.


نصرالله عبدالهی در گفت وگو با آنا، در مورد آخرین وضعیت اعضای تیم استقلال برای بازی مقابل سایپا گفت: «شرایط تیم بسیار خوب است. به جزء محسن کریمی که مصدومیت جزئی دارد همه بازیکنان برای رویارویی مقابل سایپا آماده هستند. کریمی هم روند درمانش را سپری می‌کند و به احتمال فراوان به بازی روز جمعه مقابل سایپا خواهد رسید.»


وی در رابطه با خداحافظی مجتبی جباری با استقلال افزود: «طی چند روز گذشته سرمربی تیم با جباری صحبت کرده است که قرار شد این بازیکن تصمیم نهایی‌ را به اطلاع شفر برساند. تاکنون هیچ صحبتی جباری با مسئولان باشگاه نداشته است و همه اخبار در این مورد شایعه است.»


سرپرست استقلال در مورد ماندن شهباززاده تا پایان فصل در این تیم بیان کرد: «شهباززاده از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد اما نظر نهایی در مورد این بازیکن را شفر می‌دهد. شهباززاده بازیکن استقلال است و باید باشگاه در مورد آینده او تصمیم گیری کند.»


عبدالهی در خصوص نظر سرمربی استقلال برای ماندن امید نورافکن در این تیم گفت: «نورافکن از یک باشگاه بلژیکی پیشنهاد دارد اما شفر در پست این بازیکن دستش بسته است و به نورافکن نیاز دارد. به همین دلیل با جدایی این بازیکن مخالفت کرد. باشگاه استقلال هیچ وقت نمی خواهد جلوی پیشرفت بازیکنان جوان خود را بگیرد و در پایان فصل اگر پیشنهادهای بهتری از اروپا داشته باشد با این انتقال موافقت خواهد کرد. مسئولان باشگاه هم با نورافکن صحبت‌هایی انجام دادند و او را قانع کردند تا پایان فصل در استقلال بماند.»


وی در مورد حضور مربی جامائیکایی در تمرینات استقلال افزود: «مربی جامائیکایی با نظر شفر به کادر فنی استقلال اضافه شد و امروز هم در تمرینات تیم شرکت کرد. کولی قطعا در بازی این هفته مقابل سایپا روی نمیکت نمی‌نشیند ولی باشگاه درتلاش است تا در هفته‌های آینده بتواند از این مربی روی نیمکت استفاده کند.»


عبدالهی در رابطه با جذب یک مهاجم خارجی در روزهای آینده گفت: «در حال حاضر تیم نیاز به جذب یک مهاجم دارد که شفر پیگیر این موضوع است. بازیکن مدنظرش را هم انتخاب کرد و قرار است طی روزهای آینده کارهای انتقال این بازیکن به استقلال صورت گیرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته