دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1394 - 14:34

ارائه بیش از 800 عنوان درس در ترم تابستان واحد تهران شرق

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق جزئیات برگزاری دوره تابستان این واحد دانشگاهی را تشریح کرد و گفت: بیش از 800 عنوان درسی در ترم تابستان واحد تهران شرق ارائه می‌شود.
کد خبر : 24980

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر ابراهیم حلاجیان اظهار کرد: با توجه به ابلاغ بخشنامه معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر برگزاری دوره‌‏های آموزشی تحصیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با حداکثر ظرفیت برای تمامی مقاطع و رشته‏‌های تحصیلی نسبت به ارائه دروس برای دوره تابستان 94-93 اقدام و با توجه به شروع ثبت‌نام از 3 تیر دانشجویان متقاضی می‌توانند ترم تابستان در دوره کاردانی و کارشناسی در شرایط عادی حداکثر 10 واحد درسی اخذ کنند.


وی افزود: در صورتی که دانشجویان این مقاطع با گذراندن 12 واحد درسی دانش آموخته و یا دارای معدل ترمی بالاتر از 17 باشند می‌‏توانند 12 واحد درسی را اخذ کنند.


رئیس واحد تهران شرق ادامه داد: دانشجویان دوره کارشناسی ارشد می‌‏توانند 6 واحد درسی و دانشجویان دکتری مجاز به انتخاب 4 واحد درسی هستند.


حلاجیان یادآور شد: مدت دوره تابستان برای دانشجویان 8 هفته است که از اول تیر آغاز و تا 26 مرداد ادامه دارد و از 27 مرداد تا 4 شهریور زمان برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته