دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقدیر آموزش و پرروش از نمایندگان ولی فقیه چهار استان و مدیرحوزه علمیه خراسان

مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر آموزش‌و‌پرورش، با صدور پیام مشترکی، از تلاش‌های نمایندگان ولی فقیه در چهار استان و مدیر حوزه علمیه خراسان به لحاظ کسب عناوین برتر کمیته‌های استانی همکاری حوزه و آموزش‌و‌پرورش، تقدیر کردند.
کد خبر : 249587

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر آموزش‌و‌پرورش به عنوان روسای ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌و‌پرورش، از نمایندگان ولی فقیه در استان‌های آذربایجان شرقی، یزد، مرکزی و خوزستان و مدیر حوزه علمیه خراسان، تجلیل به عمل آوردند.


وزیر آموزش‌و‌پرورش و مدیر حوزه‌های علمیه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های حضرات آیات جزایری، مصباح عاملی، دری نجف آبادی، ناصری و آل هاشم خدمتگزاری در عرصه مقدس تعلیم و تربیت و قدم نهادن در مسیر رشد و بالندگی مادی و معنوی جامعه از طریق پرورش انسانه‌ایی موحد، حق محور، خردورز ،عدالت پیشه، بصیر و آگاه را رسالت و هدف والای انبیای الهی دانسته و دامنه آن توفیقی بس گرانسنگ که نصیب خلص از بندگان می‌شود، دانسته‌اند.


آیت الله علیرضا اعرافی و سید محمد بطحایی خطاب به نمایندگان ولی فقیه و مدیر حوزه علمیه خراسان یادآور شده‌اند اکنون که به مدد الهی در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان با استفاده از ظرفیت عظیم حوزه‌های مقدس علمیه، همرزم فرهنگیان فرهیخته و مجاهدان حوزوی در سنگر کمیته همکاری حوزه و آموزش‌و‌پرورش منشا آثار و برکات بوده‌اید، از تلاش‌های خالصانه و فعالیت‌های مجاهدانه شما گرامیان و همکاران خدومتان تقدیر و امتنان داریم.


امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و تحت هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری در تحقق اهداف عالی اسلام و آرمان های انقلاب و امام راحل «قدس سره» موفق و موید باشید.


گفتنی است، تکریم و تجلیل از نمایندگان ولی فقیه و مدیر حوزه علمیه خراسان در قالب لوح سپاس با امضای مدیر حوزه‌های علمیه و وزیر آموزش‌و‌پرورش تقدیم روسای کمیته‌های پنج گانه استان‌های فوق شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: تعلیم و تربیت
ارسال نظر
قالیشویی ادیب