دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

استارت تمرینات تیم ملی جودو در ازبکستان

تیم ملی جودو برای حضور قدرتمند در مسابقات تونس، تمرینات خود را در اردوی ازبکستان آغاز کرده است.
کد خبر : 248931

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،تیم ملی جودو کشورمان که در روزهای پایانی دی‌ماه باید در رقابت‌های گرندپری تونس شرکت کند، پنجشنبه گذشته راهی ازبکستان شد تا پیش از حضور در این رقابت‌ها در کمپ تمرینی تاشکند شرکت کند.


علی قلی پور، قاسم نوری‌زاده، امین کامیاب، علیرضا خجسته، سعید ملایی، جلال و جواد محجوب، قاسم باغچقی، حمیدرضا سجادی‌فر، علی پرهیزگار و حمیدرضا ملک‌زاده جودوکاران اعزامی به تاشکند هستند که می‌بایست به مدت ۱۰ روز به همراه تیم ملی ازبکستان تمرینات مشترکی را سپری کنند.


محمد منصوری، محسن ذکریا و احمد کاظمی هدایت جودوکاران کشورمان در این اردو را برعهده دارند. قرار است در جریان این اردو چند دیدار تدارکاتی بین تیم های ایران و ازبکستان برگزار شود. این تیم بعد از بازگشت به تهران راهی تونس خواهد شد.


رقابت‌های گرندپری تونس با حضور ۴۲۰ جودوکار از ۵۰ کشور به عنوان اولین تورنمنت رسمی سال ۲۰۱۸ جودو طی روزهای ۲۹ دیماه تا اول بهمن برگزار خواهد شد.


رامین صفویه و محمدبریمانلو که قرار است به همراه تیم ملی راهی تونس شوند، در اردوی ازبکستان حضور ندارند و پس از تمرین در شهرهای خود تیم ملی را در سفر به تونس همراهی خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته