دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بخشنامه نحوه بازخرید سنوات کارکنان دانشگاه آزاد ابلاغ شد

دکتر عبدالرسول پورعباس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه نحوه بازخرید سنوات کارکنان این دانشگاه را به روسای واحدهای مرکز استان، واحدهای جامع مستقل، روسای واحدها و مراکز آموزشی و سازمان سما ابلاغ کرد.
کد خبر : 248860

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، براساس این بخشنامه موارد بازخرید سنوات خدمتی کارکنان که قبل از تاریخ 1 دی 1396 از سوی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ارسال شده و توسط سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بررسی، تایید و ابلاغ شده است، به قوت خود باقی است.


اما از تاریخ 1 دی 1396 در صورت درخواست هر یک از کارکنان مبنی بر بازخرید سنوات خدمت، جهت کارکنان دارای سابقه خدمت 20 سال و کمتر از آن، در ازای هر سال خدمت قابل قبول در دانشگاه به میزان 45 روز آخرین حقوق و مزایای آنان به عنوان سنوات پایان خدمت محاسبه و قابل پرداخت است.


همچنین از تاریخ 1 دی 1396 در صورت درخواست هر یک از کارکنان مبنی بر بازخرید سنوات خدمت، جهت کارکنان دارای سابقه خدمت بالاتر از 20 سال، برابر ماده 21 آئین‌نامه استخدامی دانشگاه در ازای هر سال خدمت قابل قبول در دانشگاه یک ماه آخرین حقوق و مزایای آنان به عنوان سنوات پایان خدمت محاسبه و قابل پرداخت است.


دبیران هیات امنای استانی، روسای واحدها و مراکز آموزشی مسئول بررسی و پیگیری و حسن اجرای این بخشنامه هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته