دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 12 دی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 247913

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اجازه تداوم ناامنی تهران را به هیچ وجه نمی دهیم، عربستان در حوادث اخیر ایران دست دارد، تلاش آمریکا برای ایجاد شکاف اجتماعی و تقابل بین ملت و دولت است و ... از پربازدیدترین اخبار منتشر شده در صفحه سیاسی است.


روح شجاعت، فداکاری و ایمان مانع اعمال دشمنیِ دشمنان است


رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.


مسئولانی که درباره فضای مجازی کم‌کاری کردند باید پاسخگو باشند


معاون فرهنگی ستادکل نیروهای مسلح می‌گوید: مسئولانی که در مقابل جنگ تمام عیار دشمن در فضای مجازی کم‌کاری کردند در اصل با نقشه دشمن همراهی کرده‌اند.



نشنیدن دغدغه‌های مردم از سوی دولت اعتراضات را به خیابان کشاند


عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت دغدغه‌های مردم را نشنید و این امر منجر به اعتراضات خیابانی شد، گفت: اما اینکه دشمنان از وضعیت فعلی ما به سود خود بهره‌برداری کنند، طبیعی است.


چند ماه است مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند


نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه برگزاری غیرقانونی تجمعات موجب سوءاستفاده دشمنان می‌شود، گفت: روند دریافت مجوز برای تجمعات با دشواری مواجه است. راهکار درست برای مقابله با اغتشاشگران این است که به تجمعات مردم به سهولت مجوز قانونی داده شود.


عربستان در حوادث اخیر ایران دست دارد


دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان عربستان سعودی را متهم به دست داشتن در ناآرامی های اخیر در ایران کرد و گفت: جای نگرانی نیست و آنچه در حال وقوع است چند روز دیگر پایان می یابد.



تلاش آمریکا برای ایجاد شکاف اجتماعی و تقابل بین ملت و دولت است


دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مهم‌ترین سیاست آمریکایی‌ها در دوره کنونی با توجه به شکست‌هایی که داشتند ایجاد شکاف اجتماعی در داخل ایران است.


نشست فراکسیون امید با مسوولین امنیتی درباره اعتراضات اخیر


سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون با حضور مسوولان امنیتی در خصوص اعتراضات اخیر در شهرهای کشور خبر داد.


نیازی به ورود سپاه به ناامنی‌ها نیست


سخنگوی سپاه گفت: اوضاع تحت کنترل است و نیازی به حضور سپاه نبوده است.



وزارت کشور برای برگزاری آزاد تجمعات چه اقدامی انجام داده است؟


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر کشور از وی درباره نحوه اجرای اصل ۲۷ قانون اساسی مبنی بر آزادی تجمعات بدون حمل سلاح سوال کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته