دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما مطرح شد

استقبال مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از طرح راه‌اندازی مدارس جدید سما

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بیان کرد: بخشنامه سازمان سما درباره راه اندازی مدارس جدید سما در استان آذربایجان غربی را در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش طرح خواهم کرد.
کد خبر : 247509

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، چهارمین جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان غربی با حضور دکتر پوریوسف رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و رئیس جدید شورای نظارت و هماهنگی سما و سید سیاح مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی و دیگر اعضای شورا با اولویت بحث و تبادل نظر درباره بخشنامه سازمان سما مبنی بر راه اندازی مدارس جدید سمایی تا 1400در استان آذربایجان غربی، تشکیل شد.


در این جلسه درخواست‌های تبدیل وضعیت کارکنان واحدهای سما استان از قراردادی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی، حل و فصل مشکلات مازاد نیرو در برخی واحدهای سما استان مورد رسیدگی قرار گرفت. همه مصوبات شورا از مهر 94 تا مهر 96 نیز مطرح و معاونان سما استان درباره اجرایی نشدن بعضی از مصوبات شورا دلایلی ارائه داده و مقرر شد منبعد نسبت به عملی کردن تمامی مصوبات اهتمام بیشتری معمول دارند.


مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با استقبال از بخشنامه سازمان سما درباره راه‌اندازی مدارس جدید سما در استان و قول مساعدت لازم در این زمینه، پیشنهاد کرد موضوع نامه فوق‌الذکر در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش استان نیز مطرح و نتیجه آن به دبیرخانه شورا اعلام شود.


سید سیاح راه اندازی مدرسه در شهرستان اشنویه را موفقیت آمیز خواند و قرار شد سما واحد مهاباد در این زمینه اقدامات لازم را به عمل آورد.


در پایان قرار شد پس از مطالعه کارشناسی شده و پتانسیل سنجی همه شهرستان‌های استان برای راه اندازی مدارس سما پیشنهادی جدید، جلساتی با حضور رئیس دبیرخانه هیات امنای استان برای طرح موضوع در شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب