دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1394 - 12:00

حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا رتبه اول را کسب کرد

حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا از میان واحدهای دانشگاهی با درجه بسیار بزرگ در استان اصفهان، رتبه اول عملکرد را کسب کرد.
کد خبر : 24711

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد حوزه‌های پژوهش و فناوری دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در سال 1393 دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در بین واحدهای بسیار بزرگ رتبه اول و در بین تمامی واحدهای استان اصفهان بعد از واحد نجف‌آباد رتبه دوم را کسب کرد.


دکتر عباس معلمی بیان کرد: این ارزیابی عملکرد به وسیله شورای پژوهش و فناوری استان اصفهان بر اساس بیست و سه شاخص انجام شده که در اکثر شاخص‌ها این دانشگاه نمره 20 را کسب کرده است.


رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد شهرضا با توجه به تلاش و فعالیت قابل تحسین اعضای هیئت علمی در حوزه پژوهش گفت: تعدادی از شاخص‌هایی که واحدها براساس آن ارزیابی شده‌اند شامل مقالات چاپ شده نمایه شده در (wos) ISI –(listed)ISI –مقالات چاپ شده و ارائه شده در کنفرانس‌های ملی- شاخصH- تعداد پایان نامه‌های ارشد و دکتری دفاع شده- همایش‌های برگزار شده ملی- ثبت اختراعات داخلی- میزان سرانه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی به ازای عضو هیئت علمی- طرح‌های پژوهشی خاتمه یافته در سال 93 و مراکز تحقیقاتی فعال واحد است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب