![بازگشت سرمایه با ایدههایی پرکاربرد/ استارتآپهایی که از هیچ همه چیز شدند](/files/fa/news/1403/4/28/595707_435.jpg)
«پُر کن ببر» کار دست اغذیهفروشیها داد
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، مردم مدتی است که عبارت «پُر کن ببر» را بر روی شیشه اغذیه فروشیها میبینند. با این حال به تازگی برخی اغذیه فروشان این روش فروش خود را لغو کردهاند و مانند گذشته خود به پرکردن ساندویچها اقدام میکنند.
گفته میشود در پی رعایت نشدن نکات بهداشتی از سوی برخی مراجعهکنندگان و احتمال انتشار آلودگیهای محیطی به خوراکیها، وزارت بهداشت از آنها خواسته تا این نوع فروش ساندویچ را لغو کنند.
اما رئیس اتحادیه اغذیهفروشان در گفتوگو با آنا با رد بخشنامه رسمی از سوی وزارت بهداشت در خصوص ساماندهی وضعیت اغذیهفروشها گفت: تاکنون واکنشی رسمی از سوی وزارت بهداشت درباره فلافلیهایی که به صورت سلف سرویس اقدام به فروش ساندویچ میکنند نداشتهایم.
اسدالله احمدی تنوع در راههای جذب مشتری و افزایش رضایت مشتریان را طبیعی خواند و افزود: فروش فلافل با روشهای جدید موجب افزایش مراجعه به این اغذیه فروشیها شده است.
او ادامه داد: درصورتی که اغذیهفروشی خاصی بخشنامه یا دستوری از ارگانهای ذیصلاح دریافت کرده است، میتواند برای پیگیری بیشتر به دفتر اتحادیه مراجعه و موضوع را پیگیری کند.
انتهای پیام/
![بازگشت سرمایه با ایدههایی پرکاربرد/ استارتآپهایی که از هیچ همه چیز شدند](/files/fa/news/1403/4/28/595707_435.jpg)
![پیشبینی مالی کسب و کارهای استارتآپی چگونه است؟](/files/fa/news/1403/4/28/595607_128.jpg)
پیشبینی مالی کسب و کارهای استارتآپی چگونه است؟
![رشد 10 برابری کشت حبوبات با دستگاهی فناور/ کشاورزان با دستچینی محصول خداحافظی میکنند + فیلم](/files/fa/news/1403/4/28/595600_754.jpg)