دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1396 - 13:14
دو خبر/

برگزاری دو نشست در واحد تهران غرب

نشست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با مسئولان کانون‌­ها و نشریات دانشجویی این واحد‎ برگزار شد.
کد خبر : 246382

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نشست صمیمانه‌ای با محوریت بررسی فعالیت‌های مربوط به امور نشریات و کانون‌های دانشجویی واحدتهران غرب با حضور پروین داداندیش رئیس واحد، منوچهر امیرفیروزکوهی معاون دانشجویی و فرهنگی، مهمان کاظمی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی با سرپرستان و دبیران کانون­های دانشجویی و سرپرستان و مدیر مسئولان نشریات دانشجویی در اتاق شورای دانشکده فنی و مهندسی واحد صورت گرفت.


ارائه گزارش از سوی مسئولان کانون‌ها و نشریات درباره برنامه‌های اجرا شده سال 96 و ارائه برنامه‌های آتی و تبادل نظر در مورد فرایند چاپ و انتشار نشریات دانشجویی از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود.


نشست کارگروه شورای سیاست­گذاری آسیب­های اجتماعی (پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر)


نشست کارگروه شورای سیاست‌­گذاری آسیب­های اجتماعی (پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر) با حضور جمعی از نمایندگان واحدهای استان تهران، منوچهر امیر فیروزکوهی معاون دانشجویی و فرهنگی واحد تهران غرب در سمت دبیر این کارگروه و مهمان کاظمی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد از ساعت 9 صبح در سالن جلسات ساختمان اداری قلهک برگزار شد .


ارائه گزارش از عملکرد واحدهای استان در پیگیری و مبارزه با مصرف مواد مخدر و پیش بینی برنامه‌های آتی در این‌باره از اهم موضوعات مورد بحث این جلسه بود .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته