حضور نمایندگان هیأت عالی نظارت در دانشگاه آزاد اسلامی اوز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امید علیزاده که به اتفاق دکتر مهدی زارع به اوز آمده بود بیان کرد: «هیأت عالی نظارت همیشه وجود داشته است ولی از زمان مسئولیت دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و امنای دانشگاه با رویکردی کاملا متفاوت و کاربردی تر در راستای شناسایی ظرفیتها و قابلیتهای واحدها و مراکز دانشگاه آزاداسلامی، عمل کرده است و نتایج آن را پس از تجزیه و تحلیل در معاونت هیات عالی نظارت منطقه 11 شامل (دانشگاه آزاد اسلامی فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) به ریاست هیات عالی نظارت ارجاع میدهد تا پس از بررسی نهایی به دفتر رئیس هیأت موسس ارسال شود.»
معاون هیأت عالی نظارت با تبیین جایگاه تشکیلاتی دانشگاه آزاد اسلامی از هیأت موسس تا آخرین سطوع زیر مجموعه اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی، بزرگترین دانشگاه حضوری خاورمیانه در آموزش عالی ایران دارای خدمات تاثیرگذاری بوده و ما باید به سمتی حرکت کنیم که این جایگاه همچنان پابرجا بماند و به پیشرفت بیشتر به لحاظ کیفی برسد.»
اعضای هیأت، پیش از آن از همه قسمت های دانشگاه دیدن و با جمعی از استادان و دانشجویان گفتگو کرده بودند و موقع حضور در اولین جلسه کارگروه انجمن انیمیشن، از وجود زیرساخت مناسب ساختمانی و سازمانی در مرکز اوز به نیکی یاد کردند و یادآور شدند: «مرکز اوز قابلیت فعالیت در زمینههای زیادی از رشتههای را تحصیلی دارد و مراتب آنچه وجود دارد به مقامات مربوطه انعکاس داده خواهد شد.»
رئیس دانشگاه مرکز اوز نیز در جلسه پایانی با حضور این اعضا و با معرفی کارکنان حاضر در نشست از موقعیت دانشگاه آزاد اسلامی اوز و تعامل خوب با واحد مادر (دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان) و وجود پشتوانه نیکوکاران خیراندیش، در قالب هیأت های امنای مردمی صحبت کرد و از نمایندگان هیأت عالی نظارت، خواستار توجه مقامات عالی سازمان برای اختصاص رشته های بیشتر تحصیلی در مقطع کارشناسی (هنر، پیراپزشکی) و بویژه کارشناسی ارشد شد.
عبدالعزیز خضری با بیان ظرفیت های دانشگاه، از وجود 7 تالار بزرگ سینما، کنفرانس، هنرسرا، ویدیو کنفرانس، کف تئاتر و ورزشی و کتاب خانه بزرگ خبر داد و گفت: «در برنامه است کارگاهی برای استقرار تجهیزات آزمایشگاهی و فنی تا 6 ماه آینده آماده شود.»
دکتر علیزاده و دکتر زارع پس از بررسی سامانههای مالی، آموزشی و ادارای اوز را ترک کردند.
انتهای پیام/