دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1394 - 16:02
امیرتیموری:

طرح تجمیع 2، بهترین راه چابک‌سازی، صرفه‌جویی و کاهش بروکراسی در دانشگاه است

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، بهترین مسیر چابک‌سازی، استفاده بهینه از نیروها، مدیریت هزینه‌ها و کاهش بروکراسی اداری در دانشگاه آزاد اسلامی را اجرای طرح تجمیع 2 دانست.
کد خبر : 24613

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، دکتر علیرضا امیرتیموری، طرح تجمیع 2 را بسیار مفید ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این طرح که بر اساس مشورت، خرد جمعی و تشریک مساعی سازمانی با درایت هوشمندانه دکتر میرزاده در سراسر کشور اجرا می‌شود، با تکیه بر نیروها و ظرفیت‌های موجود در واحدهای دانشگاهی، برای انجام امور مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه‌ریزی خواهد شد.


وی ادامه داد: اجرای طرح تجمیع 2 با توجه به بررسی انجام شده از سوی جمعی از متخصصان علاوه بر پرهیز از موازی‌کاری‌ها، سالانه حدود 90 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالی به همراه خواهد داشت که در شرایط فعلی دانشگاه بسیار مفید خواهد بود.


دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: بهترین مسیر چابک‌سازی، استفاده بهینه از نیروها، مدیریت هزینه‌ها و کاهش بروکراسی اداری در دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای طرح تجمیع 2 بود که با همدلی و مشورت جمعی و استفاده از صاحب‌نظران و اندیشمندان، مهمترین نتیجه را می‌توان در تحقق اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با معرفی دکتر شهاب شریعتی، دانشیار گروه شیمی تجزیه به عنوان رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان، تأکید کرد: دبیرخانه هیأت امنای استان گیلان به منظور پیگیری و اجرای امور استانی هیأت امنای این استان با ترکیب چهار نفر نیروی انسانی با پست سازمانی کارشناس در بزرگترین واحد دانشگاهی مرکز استان، تشکیل خواهد شد.


امیر تیموری با بیان اینکه اجرای این طرح باعث حذف 450 پست سازمانی و مدیریتی در استان‌های کشور خواهد شد، بیان کرد: با توجه به مصوبه شماره 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی، ساختار دانشگاه‌های آزاد اسلامی به شکل استانی اداره خواهد شد و بر این اساس، این تصمیم به هیچ وجه موجب تعطیلی یا تجمیع هیچ یک از واحدهای دانشگاهی نخواهد شد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته