دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دو خبر/

درخشش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در عرصه ورزشی

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در عرصه ورزشی در سطح کشوری افتخاری دیگر برای این واحد رقم زد.
کد خبر : 246100

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نادیا زامهران دانشجوی رشته مهندسی معماری مقطع کارشناسی پیوسته؛ قهرمان ورزش‌های رزمی، فعالیت خود را از 13سالگی شروع کرده، اوایل تمرینات را در شهرستان سردشت و بعد از آن در شهرستان مهاباد سبک شیتوریو کاراته آغاز کرد سپس از 15سالگی شروع به فعالیت در سبک‌های آزاد (کیوکوشین _ کاراته اویاما) کرده و تاکنون تمام درجه‌ها را 8 سال در رشته های رزمی کاراته دریافت کرد و همچنان فعالانه مشغول تمرینات است.


تاکنون موفق به کسب چندین مدال طلا و نقره و حکم قهرمانی استانی و کشوری و لوح از جمله: کسب مقام دوم و مدال نقره جوانان در مسابقات استانی آذر 1391 ، کسب مقام اول و مدال طلا جوانان در مسابقات قهرمانی کشوری 1393/5/31، کسب مقام دوم و مدال نقره جوانان در مسابقات کشوری 1393/7/25، کسب مقام اول و مدال طلا بزرگسالان در مسابقات استانی شهریور 1394 و کسب مقام دوم و مدال نقره بزرگسالان در مسابقات کشوری 1395/5/29 شده است.


نادیا زامهران علاوه بر رشته های رزمی در حوزه هنری (طراحی و کارهای نقاشی و کار با پاستل و موسیقی گیتار) نیز فعالیت دارند که در بسیاری از جشنواره‌ها و مسابقات کشوری مقام اول را کسب کرده و حتی نمایشگاه‌های به صورت انفرادی برپا کرده است.


برگزاری دوره آموزشی ارتقا و بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد


دوره ای آموزشی یک روزه با حضور و مشارکت پلیس راهور شهرستان مهاباد و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با محوریت «ارتقا و بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی» در دانشگاه برگزار شد.


این دوره با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان واحد تشکیل و با استقبال خوبی روبرو شد این کلاس آموزشی با توصیه هایی به رانندگان در قالب بروشورهایی حاوی مطالب آموزنده ای برای کمک کردن و گام برداشتن بسوی روان بودن ترافیک شهری به حداقل رساندن تصادفات بین شهری و جاده ای به پایان رسید.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته