دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرشاد پیوس:

دوران افت برای هر تیمی پیش می‌آید/ پرسپولیس 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: در فوتبال دنیا دوران افت برای هر تیمی پیش می‌آید و کمتر تیمی است که کل فصل را در اوج باشد.
کد خبر : 246069

فرشاد پیوس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج پرسپولیس در هفته‌های گذشته گفت: «هر تیمی در فوتبال در مقاطعی از فصل با افت روبرو می‌شود و کمتر تیمی در فوتبال دنیا وجود دارد که در کل فصل در اوج باشد. پرسپولیس هم در هفته‌های گذشته با افت روبرو شد ولی نکته مهم آمادگی بالای بازیکنان این تیم است که تا لحطه آخر در زمین دوندگی خوبی دارند. بازیکنان پرسپولیس در شرایط بدنی خوبی به سر می‌برند و همین مساله باعث می‌شود تا تیم حریف را تحت فشار قرار دهند.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر اکثر بازیکنان پرسپولیس در اوج آمادگی هستند. منشا و علیپور در خط حمله کار را برای هر تیمی سخت می‌کنند. در خط هافبک هم بازیکنان این پست به خوبی بازیسازی می‌کنند و نقطه قوت پرسپولیس خط دفاع این تیم است. علیرضا بیرانوند هم هرچند از روزهای اوجش دور است اما با همین شرایط هم بهترین دروازه‌بان ایران است که دروازه پرسپولیس و تیم ملی را بیمه می‌کند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی روز جمعه سرخپوشان مقابل تراکتورسازی بیان کرد: «تراکتورسازی در سال‌های اخیر یکی از بهترین تیم‌های لیگ بود و همیشه نشان داد که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این فصل هم به دلیل مشکلاتی که برای این باشگاه بوجود آمد موفق نشد در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کند اما رفته رفته شرایط تراکتورسازی بهتر شد و در هفته‌های آخر نیم فصل اول شاهد بودیم که نتایج خوبی هم کسب کرد.»


پیوس ادامه داد: «تراکتورسازی قطعا در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید وضعیتش بهتر می شود. این تیم همیشه مقابل پرسپولیس هجومی بازی می‌کند و قطعا در این بازی هم در لاک دفاعی فرو نمی‌رود. هر تیمی هم که مقابل پرسپولیس هجومی بازی کند قطعا بازی زیباتر می‌شود و فرصت‌های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد خواهد شد. امیدوارم شاگردان برانکو در این بازی بتوانند نمایش همیشگی خودشان را نشان دهند و تراکتورسازی را شکست دهند.»


وی در مورد شانس پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل مسابقات لیگ برتر گفت: «پرسپولیس یک سروگردن از سایر تیم‌های لیگ بالاتر است و فاصله خوبی هم در صدرجدول با تیم‌های مدعی ایجاد کرده است. به نظر من پرسپولیس 3 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب