دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1396 - 08:42

رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران غرب‎ معرفی شد

جلسه تکریم رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و معارفه سرپرست جدید این دانشکده در بیستمین جلسه شورای واحد با حضور پروین داداندیش رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه و روسای دانشکده‌ها برگزار شد.
کد خبر : 245892

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با توجه به نحوه همکاری خود با واحد تهران غرب تاکید کرد که به همه فعالیت های انجام داده در دانشکده فنی و مهندسی اعتقاد داشته است و در طول مدیریت خود سعی کرده از تجربه کارمندان واحد استفاده کند.


سید حسین پیشگر تمایل به تغییرات و تجربه شرایط و فعالیت های جدید را عامل اصلی در شروع دوره جدید کاری خود عنوان کرد.


وی با تشکر از پروین داداندیش رئیس واحد از همه معاونان، رئیس دانشکده هنر و معماری، معاون دانشکده فنی و مهندسی، معاونان و مسئولان سابق واحد از مدیران گروه دانشکده فنی و مهندسی قدردانی کرد.


افشین مروجی استادیار گروه آموزشی مهندسی کامپیوتر واحد و سرپرست جدید دانشکده فنی و مهندسی با تشکر از حسن اعتماد رئیس واحد برای انتخاب وی به عنوان سرپرست دانشکده فنی و مهندسی واحد ابراز امیدواری کرد که بتواند با تجربه همکاری که از سال 74 با واحد داشته است و سوابق مدیریتی که در کارنامه اجرایی خود به عنوان مدیر گروه و معاون آموزشی در واحد تهران غرب در سال‌ها قبل داشته است بتواند جواب اعتماد رئیس واحد را بدهد.


در این مراسم از زحمات حسین پیشگر قدردانی و حکم افشین مروجی به عنوان سرپرست جدید دانشکده به وی ابلاغ شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته