دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 دی 1396 - 13:34
با حکم ابطحی

معاون درمان بیمارستان امیرالمومنین(ع) منصوب شد

دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با صدور حکمی عضو هیات علمی این دانشگاه را به عنوان معاون درمان بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) منصوب کرد.
کد خبر : 245704

به گزارش خبرنگار آنا در این حکم آمده است:
دکتر فرهاد سرابندی
عضو محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران
با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمندتان و بنا به پیشنهاد معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به عنوان معاون درمان بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) منصوب می شوید.


امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی سرمایه های انسانی بیمارستان، تمامی توان و کوشش خود را در ارتقای کیفیت و کمیت خدمات درمانی آن بیمارستان بکار گرفته و در پناه پروردگار متعال موفق و پیروز باشید.



به گزارش آنا، فرهاد سرابندی متخصص اطفال عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی سالها در مقام ریاست بیمارستان امیرالمومنین (ع) منشاء خدمات ارزنده ای در مسیر اعتلای جایگاه اموزشی و درمانی در یکی از مناطق محروم کلان شهر تهران بزرگ و کسب درجه یک اعتبار داشته است.


وی نماد یکی از صدها فارغ التحصیل برتر و موفق دانشگاه آزاد اسلامی است.


از ابتدای آذر سال جاری دکتر محمود عامریون متخصص جراحی از استادان برتر و چهره ماندگار دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان امیرالمومنین (ع) منصوب شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب