دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واحد خوی، نایب قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی

مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی که به میزبانی واحد مهاباد برگزار شد با قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد و نائب قهرمانی تیم واحد خوی به کار خود پایان داد.
کد خبر : 245674

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خوی، مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی که به میزبانی واحد مهاباد و با شرکت پنج تیم از واحدهای ارومیه، خوی، میاندوآب و بوکان به مدت سه روز متوالی برگزار شد؛ تیم فوتسال کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به مقام دوم این مسابقات دست یافت.


دکتر ابوالفضل امامی مسئول تربیت بدنی این دانشگاه با اعلام این خبر اظهار کرد:«دیدار نهایی این مسابقات روز دوشنبه 4 دی بین بازیکنان واحد خوی و مهاباد بود که واحد خوی با نتیجه 5 بر 3 مهاباد را مغلوب خود کرد ولی با جمع بندی امتیازات، واحد مهاباد واحد خوی و واحد ارومیه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


اسامی بازیکنان تیم دانشگاه آزاد اسلامی خوی در این مسابقات به شرح زیر است:آقایان مهدی ورمزیار، محمد علی حسین زاده، علی امین خانی، افشین زینال نژاد، کریم شربتعلی، امین شبیه زاده، محمد رضازاده، میر جعفر یاخجی بکلو ، مرتضی کوهی، جعفر فراغت خواه، مهدی علیلو،میر حجت موسوی نژاد و سرپرست تیم ابوالفضل امامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته