دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1396 - 09:43
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما سیستان و بلوچستان مطرح کرد:

رضایتمندی دانشجو؛ دانشگاه موفق

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد:‌ در دنیای رقابت حرف اول را دانشگاهی می‌زند که رضایتمندی بیشتری از مشتری خود که همان دانشجو است را کسب کند.
کد خبر : 244785

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محسن حیدری نسب در نشست صمیمی با کارکنان با تبریک ولادت حضرت عبد العظیم حسنی (ع) از زحمات و تلاشهای کارکنان آموزشکده فنی و حرفه ای سما زاهدان برای رشد چشم گیر دانشجو قدردانی کرد.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما زاهدان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به هیچ گروه و یا افراد خاصی نیست و به مردم تعلق دارد اظهار کرد: «همه خادم دانشجویان و خانواده‌های آنان هستیم و دانشجویان ولی نعمت ما هستند پس باید در راستای هرچه بهتر خدمات‌دهی به این عزیزان تلاش کنیم.»


وی با بیان اینکه دانشگاه خانه دوم کارکنان است بیان کرد: «بخش عظیمی از اوقات ما در دانشگاه برای انجام امور محوله گذرانده می‌شود پس باید سعی کنیم با دلسوزی، همدلی، در فضایی صمیمی فعالیت کنیم و در همه امور اصولی اعم از تکریم ارباب رجوع، صداقت، امانتداری، صرفه جویی در مصرف و داشتن وجدان کاری را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.


در ادامه این نشست چند تن از کارکنان آموزشکده فنی وحرفه ای سما زاهدان به نمایندگی از دیگر کارکنان با قدردانی از زحمات و تلاشهای بی‌شائبه دبیر شورا و اعضای هیات رئیسه در راستای کیفیت و توسعه همه جانبه واحد با ارائه نظرات خود، برخی مطالبات و دغدغه‌های پیش روی این بخش از دانشگاهیان را مطرح و از سوی رئیس آموزشکده و اعضای هیات رئیسه به این سوالات پاسخ داده شد.


در پایان این نشست صمیمی پس از پاسخ به سوالات مطرح شده حیدری نسب با تاکید بر استمرار این جلسات و تأکید بر استفاده از نظرات و پیشنهادات دانشجویان، استادان و کارکنان در حل مشکلات دانشگاه گفت: «امیدواریم در آینده شاهد رشد هرچه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی و این واحد دانشگاهی باشیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته