دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 17:22
مسئول بسیج اساتید واحد رودهن:

موفقیت‌های علمی کشور در چارچوب فرهنگ جهادی و بسیجی شکل گرفته است

مسئول بسیج اساتید واحد رودهن گفت: موفقیت‌های علمی حوزه‌های علوم انسانی، فنی، دانش هسته‌ای و ... در کشور برآمده از تلاش و هوش دانشمندان و نخبگان ایرانی بوده و در چارچوب فرهنگ جهادی و بسیجی شکل گرفته است.
کد خبر : 24469

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر حسن شهرکی‌پور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران در واحد رودهن اظهار کرد: موفقیت های علمی که در جهات مختلف، چه در حوزه های علوم انسانی، فنی و دانش هسته ای در کشور رخ داده است، برآمده از تلاش و هوش دانشمندان و نخبگان ایرانی بوده که در چارچوب فرهنگ جهادی و بسیجی شکل گرفته است.


وی گفت: دشمنان ما نگران خیزش و گرایش جوانان به سوی دو کتاب بزرگ قرآن کریم و نهج البلاغه هستند. آنها اعلام می‌کنند که این دو کتاب، دو کتاب بیدار کننده و آگاهی بخش است و این دو کتاب، انقلابی را در شخصیت های جوانان ایرانی به وجود می آورد، بنابراین موجی را به وجود آوردند که مانع از این گرایش بشوند و نکته دوم خیزش جوانان و دانشجویان ما به سوی مسائل علمی بود که موجب نگرانی آنها شد.


شهرکی پور گفت: دشمنان تلاش می کنند فرهنگ قوی و غنی ایثار و شهادت را از بین ببرند. در فرهنگ قرآنی ما شهید کسی است که برای دفاع از ارزش ها برای دفاع از دین جان خودش را تقدیم می کند و زنده هست.


وی ادامه داد: تشکیل جلسات علمی توسط بسیج اساتید در اقصی نقاط کشور و در مراکز علمی موجب آگاه سازی جوانان و دانشجویان می شود که می تواند با این حرکت دشمن مقابله کند.


در این مراسم حجت الاسلام محمدابراهیم سراج رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های شرق استان تهران هم با بزرگداشت یاد این شهید گرانقدر اظهار کرد: شهید بزرگوار، فرهیخته نامدار شهید دکتر مصطفی چمران از چهره های علمی بسیار نخبه کشور محسوب می شدند و با توجه اینکه سال ها در کشور آمریکا تحصیل کرد اما همیشه روی عقیده خودشان محکم و استوار ایستاد.


مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید امروز با حضور دکتر نقی شجاع رئیس واحد و جمعی از اساتید بسیجی در مسجد پیامبر اعظم (ص) واحد رودهن برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته