دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 دی 1396 - 13:56
دو خبر/

برگزاری مراسم اختتامیه هفته پژوهش در واحد رباط کریم

مراسم اختتامیه هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با حضور اعضای هیات رئیسه، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.
کد خبر : 244549

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، افشین محمود زاده معاون آموزشی دانشجویی واحد رباط کریم در این مراسم از اهمیت پژوهش و گرایش پیدا کردن علوم در جهان به سمت پژوهش صحبت کرد و این امر را بسیار برجسته و مهم دانست که باید با تلاش فراوان به سمت پژوهش محوری سوق پیدا کرد.


دبیر اجرایی هفته پژوهش و معاون حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم نیز با توجه به نقش پژوهش در ثروت آفرینی از تمام حاضران دعوت کرد تا در حوزه پژوهش فعالیت‌های جدی‌تری را آغاز و به رشد این نهال بیشتر کمک کنند و از این امر خودشان هم ذینفع شوند.


روژان حسام قاضی همت و پشتکار در پژوهش را اولین قدم مثبت برشمرد و برای رسیدن به اهداف پژوهشی از پیگیری‌ها و کمک‌های خود و حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم نیز به ارائه آمار پرداخت و از صعود چندصد پله ای رتبه پژوهشی واحد رباط کریم در دو سه سال اخیر یاد کرد.


مهندس ایراندوست از اعضای باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه هم به نقش ارتباط با صنعت در حوزه پژوهش پرداخت و با حدیثی از پیامبر اکرم که اگر علم در ثریا هم باشد مردانی از پارس به آن دست پیدا خواهند کرد به دانشجویان و حاضران در جلسه تاکید کرد که فقط به کسب دانش و آموزش محوری بسنده نکنند و پژوهش محوری و تحقیق را نیز در کارهای علمی خود اضافه کنند.


در پایان این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم به ترتیب دکتر رقیه ودایع خیری، دکتر شیما شصتی و دکتر طاهره عابدی طهرانی به عنوان نفرات اول تا سوم قدردانی شد.


تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح(ع)
در آستانه تولد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال جدید میلادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم با ارسال پیامی به دانشجویان مسیحی واحد این ولادت را تبریک گفتند.


اردشیر سنایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم در این پیام با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی ابراز امیدواری کرد پیام حضرت عیسی مسیح(ع) مبنی بر صلح و آرامش الهام بخش زندگی پیروان همه ادیان الهی در سال پیش رو باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته