دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سه خبر/

برگزاری پنجمین دوره مسابقات رباتیک در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر

پنجمین دوره مسابقات ربات‌های مسیریاب به مناسبت هفته پژوهش و به همت انجمن علمی دانشجویی برق با حضور ۱۱ تیم دانشجویی و دانش آموزی در دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار شد.
کد خبر : 244390

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،‌ به ترتیب تیم روبوتا و تیم ams از پژوهشسرا شهید احمدی روشن حائز رتبه اول و دوم و تیم رایان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر حائز رتبه سوم شد.


اعضا تیم رایان دانشگاه آزاد شوشتر : رحیم آل کثیر (مهندسی پزشکی)، مصطفی نقدی پور بیرگانی (مهندسی برق)، یونس زمانی بختیاروند (مهندسی پزشکی)


تیم روبوتا از پژوهشسرا شهید احمدی روشن در بهمن ۹۵ مقام سوم کشوری را کسب کرده است.



کارگاه سازه‌های ماکارونی


به مناسبت هفته پژوهش کارگاه سازه‌های ماکارونی به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر برگزار شد.


این کارگاه یکروزه از سوی مهندس علی سلیقه زاده از استادان گروه عمران این واحد دانشگاهی در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.


در این دوره به آموزش‌های تئوری و نرم‌افزارهای لازم این نوع سازه‌ها پرداخت و در مورد سازه‌های مختلف و تحلیل آنها به وسیله نکات درسی مربوط به مباحث استاتیک، مقاومت مصالح و تحلیل سازه، مطالب نظری مرتبط با سازه‌های ماکارونی مطالبی ارائه کرد.


دومین محموله کمک‌های به کرمانشاه رسید


استمرار همدلی و کمک‌های انسان دوستانه کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر دومین محموله ارسالی از این واحد دانشگاهی به کرمانشاه وارد شد.


این محموله شامل کمک های کارکنان و استادان واحد شوشتر بود که با همکاری کارکنان این واحد دانشگاهی به منطقه سرپل ذهاب انتقال و پس از دسته بندی در بین افراد آسیب دیده از زلزله زده توزیع شد .


دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر، تاکنون یک نوبت ارسال اجناس ضروری زلزله زدگان و یک نوبت ارسال لوازم التحریر و اسباب بازی به شهرها و روستاهای آسیب دیده از زلزله داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته