دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1394 - 16:34
در دیدار هیأت رئیسه واحد ایلخچی با مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی تاکید شد؛

لزوم حمایت صدا و سیما از دستاوردها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با مدیرکل صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی بر لزوم حمایت صدا و سیما از دستاوردها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی تاکید شد.
کد خبر : 24438

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی به همراه هیئت رئیسه دانشگاه در دیدار با سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کم‌نظیر و منحصر به فرد این دانشگاه در زمینه‌های پژوهشی و آزمایشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی یکی از دانشگاه‌های برتر در بین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی سراسر کشور است که با داشتن نیروهای متعهد و کاردان زمینه ساز اشتغال و کارآفرینی با مشارکت در پروژه‌های فنی و مهندسی شده است.


دکتر محمد نریمانی راد افزود: قرار گرفتن در شرایط خاص جغرافیایی و نزدیکی به واحدها و مراکز صنعتی نیاز به تلاش بیشتر برای پوشش رسانه ای دارد و امیدواریم در دوره جدید مدیریتی صدا و سیما، توجه خاصی به توانمندی‌های این دانشگاه صورت پذیرد .


وی با توجه به شعار سال 94 اظهار کرد: یکی از وظایف رسانه‌ها به ویژه صداو سیما برقراری ارتباط و پیوند بین مردم و دولت است که اگر این امر عملی شود منویات مقام معظم رهبری محقق شده است.


نریمانی راد ادامه داد: صدا و سیما به فرموده امام خمینی(ره) یک دانشگاه عمومی است و بیشترین نقش را در تغییر سبک زندگی مردم که مورد توجه رهبر معظم انقلاب است بر عهده دارد و باید با برنامه‌ریزی و تولید برنامه‌های مناسب و فاخر در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم ‌با توجه به اثرگذاری و جایگاه صدا و سیما در کشور، گفت: ‌صدا و سیما به عنوان مجموعه ای از عناصر خدوم، متخصص و متعهد به نظام و ولایت فقیه توانسته است وظیفه اصلی خود را در راستای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در برهه‌های حساس انجام دهد.


سید محسن لطیفی با اعلام آمادگی صدا و سیما برای همکاری با سایر دستگاه‌ها و نهادها در زمینه کمک به رشد و توسعه استان، هماهنگی و همکاری مجموعه اجرائی استان را مایه رشد و توسعه استان برشمرد و افزود: انتظار می‌رود همانند قبل دانشگاه‌ها و دانشگاهیان در راستای فرهنگ‌سازی و ترویج آن، صدا و سیما را همراهی کنند.


در انتهای دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان قول مساعد داد در سفری به شهر ایلخچی، از نزدیک شاهد توانمندی‌های دانشگاه آزاداسلامی واحد ایلخچی باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته