دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«آسمان آبی مادرم» در بخش مسابقه جشنواره جیفونی ایتالیا

فیلم سینمایی «آسمان آبی مادرم» به کارگردانی علی قوی‌تن در چهل و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان جیفونی که از تاریخ 26 تیر تا 4 مرداد ماه سال جاری در کشور ایتالیا برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.
کد خبر : 24395

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی موسسه رسانه‌های تصویری، این جشنواره در 3 بخش فیلم‌های سینمایی، کوتاه و مستند برگزار می‌شود و فیلم « آسمان آبی مادرم» در بخش مسابقه فیلم‌های سینمایی (رده سنی کودکان) این جشنواره برای دریافت جایزه (گریفون) با فیلم‌‌هایی از کشورهای استرالیا، بلژیک، فرانسه، دانمارک و آلمان به رقابت خواهد پرداخت.


جشنواره فیلم جیفونی ایتالیا یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کودک و نوجوان در دنیاست و امسال تنها 98 اثر از بین 4200 اثر ارائه شده به جشنواره در این رویداد به نمایش و رقابت خواهند پرداخت که 3600 کودک و نوجوان از 52 کشور آثار بخش های مختلف این جشنواره را داوری می‌کنند.


موسسه رسانه‌های تصویری که پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد، پیش از این نیز بر روی دیگر آثار این فیلمساز «پرواز بادبادک‌ها» و «آفتاب، مهتاب، زمین» فعالیت کرده بود.


فیلم «آسمان آبی مادرم» تنها فیلم سینمایی بلند ایرانی حاضر در این جشنواره است و انیمیشن کوتاه «جوجه ماشینی» به کارگردانی محبوبه محمدزکی نیز در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه (رده سنی جوانان) جشنواره حضور دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: علی قوی تن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته