دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علی قوی‌تن در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

«رویای سهراب» کاملاً داستانی و برای همه مردم است/ نمایش پرتره سینمایی سهراب سپهری در جشنواره فجر 98

کارگردان فیلم رویای سهراب از پرکردن فرم حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد.
کد خبر : 445874
03851437-a5d0-49d2-b057-d41bf53b4cd3.jpg

علی قوی‌تن،کارگردان فیلم سینمایی«رویای سهراب» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اعلام کرد که فیلم را برای حضور در جشنواره فجر امسال آماده رونمایی می‌کند.


این کارگردان اعلام کرد: من فیلم را با نهایت سختی و وسواس ساخته‌ام و البته در قصه‌ای کاملاً داستانی. توقع دارم که برای اکرانش نیز با بی مهری مواجه نشوم.


قوی‌تن در همین رابطه با اشاره به اینکه نسخه نهایی فیلم آماده رونمایی است، گفت: این فیلم درباره سهراب سپهری است؛ شاعری که همه مردم او را می‌شناسند و به او علاقه دارند. بنابراین فیلم من نیز متعلق به همین مردم است و آن را هم برای رونمایی در جشنواره فجر 98 نگه داشته و فرم جشنواره را نیز پر کرده‌ام.


وی افزود: من فیلم را با نهایت سختی و وسواس و در قصه ای کاملاً داستانی ساخته‌ام. در عین اینکه مخاطبانش قطعا عموم مردم هستند. بنابراین توقع دارم که برای اکرانش نیز با بی مهری مواجه نشوم.


قوی‌تن که خود نیز نقش سهراب سپهری را  در این فیلم برعهده داشته است، افزود: «رویای سهراب» روایتی مخاطب پسند از شاعری محبوب است که سعی کردم این روایت سینمایی را را به دست بازیگران شناخته شده بسپارم تا با کیفیتی بهتر ساخته و دیده شود.


«رویای سهراب» با روایت داستانی درباره اندیشه‌ها و نگاه سهراب سپهری به جامعه و اطراف خود است و کمتر به مسائل کلیشه‌ای پرداخته شده است و در عین حال یک فضای شاعرانه و نوستالژیک دارد.بر این اساس نیز یک فیلم بیوگرافی نیست بلکه راوی زوایای پنهان و دیده نشده‌ای از سهراب سپهری است.


بهاره کیان افشار، مهدی سلطانی، لاله اسکندری، ترلان پروانه، ابوالفضل میری، غزاله اکرمی، مینا جعفر زاده، محمد برسوزیان، فروغ امجدی، حسین محمدیان، حسن علیرضایی، داود خلیلی، شادی عزیزی، مرتضی مرتضایی، فاطمه کرمپور، مهرداد داوری، سمیه  آقایی، ریحانه بابا رضایی بازیگران این پروژه هستند.


انتهای پیام/4104/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته