دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاهیان واحد سمنان، اسدآباد، خمینی‌شهر، عجب‌شیر، شبستر، جیرفت و کازرون اهانت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، اسدآباد، خمینی‌شهر، عجب‌شیر، شبستر، جیرفت و کازرون با صدور بیانیه و تجمع اعتراض آمیز، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.
کد خبر : 2437

محکومیت چندین باره اهانت به پیامبر خوبی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان


پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با انجام راهپیمایی در محوطه عمومی دانشگاه نسبت به اهانت کم سابقه و چندین بارهٔ مجله فرانسوی شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) با انتشار کاریکاتورهای موهن، واکنش نشان دادند.


به گزارش آنا، رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با محکومیت این اقدام گفت: در شرایطی که اسلام بر حفظ احترام ادیان و اعتقادات مذهبی ادیان مختلف تاکید بسیار دارد، بار‌ها و بار‌ها شاهد انجام اقدامات موهنی از این دست از سوی معاندین و دشمنان اسلام بودیم که نباید در برابر آن سکوت اختیار کنیم.


حجت الاسلام سید علی رستمیان افزود: دشمنان اسلام و در راس آن عوامل صهیونیست یک روز با ساخت فیلم‌های ضد اسلامی و روز دیگر با انتشار مطالب ضد اسلامی و انتشار کاریکاتور از پیامبر اکرم (ص) به جنگ رسانه‌ای با مسلمانان و اعتقادات جامعه اسلامی می‌آیند.


وی افزود: پرسنل دانشگاه پیش از این نیز با حضور در راهپیمایی سراسری، صدور بیانیه و چاپ بنر این اقدام را محکوم کرده بودند و این بار با حضور در راهپیمایی داخلی یکبار دیگر حضور خود را به رخ استکبار و عوامل آن کشیدند.


پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در واکنش به این اقدام ننگین و شرم‌آور با راهپیمایی و حضور بر سرمزار شهدای گمنام ضمن سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا این اقدام ننگین و عاملان آن را محکوم کردند.


در این برنامه که از جمله برنامه‌های مصوب شورای فرهنگی دانشگاه برای ایام فرخنده دهه مبارک فجر بود جمعی از پرسنل دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان سمنان نیز حضور داشتند این برنامه با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی، روابط عمومی و سایر حوزه‌های دانشگاه برگزار شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد ، اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد


دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد با راهپیمایی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ع) را محکوم کردند.


در تجمعی که به این منظور برپا شده بود کارکنان، استادان و دانشجویان این دانشگاه با ابراز انزاجار نسبت به دولت‌های اروپایی خشم و نفرت خود را اعلام کردند.


محکومیت هتک حرمت به پیامبر اسلام (ص) با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی شهر


در فضایی معنوی و سراسر نور، عشق و دلدادگی به نبی مکرم اسلام (ص) استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کردند و به کمپین عشاق پیامبر رحمت و مهربانی پیوستند.


در این تجمع، اعتراض و انزجار جامعه دانشگاهی به اقدام بی‌شرمانه استکبار و رژیم صهیونیستی در هتک حرمت به پیامبر عظیم الشأن اسلام اعلام شد و حاظران همنوا با یکدیگر با شعار: اهانت به پیامبر اهانت به دین است، محمد مکتبش همیشه جاودان است، محمد، رسول کردگار است، آمریکا شیطان روزگار است و لبیک یا رسول الله (ص) به جهانیان اعلام کردند استکبار جهانی و حامیان آنان هرگز نمی‌توانند با دسیسه‌ها و بهانه‌های مختلف، عزت و عظمت اسلام را خدشه دار کنند و بدانند این اقدامات باعث تقویت وحدت و تحکیم روابط در بین مسلمانان خواهد شد.


دکتر مهران مجلسی در جمع دوستداران اسلام و ارادتمندان به نبی مکرم اسلام (ص) گفت: دشمنان می‌خواهند با تبلیغات خود نور خدا را خاموش کنند ولی این وعده الهی است و آنان قادر به این کار نیستند، استکبار و حامیان در صدد اسلام ستیزی هستند و در این راه هزینه‌های زیادی انجام می‌دهند که نتیجه نخواهند گرفت و در کشور فرانسه پس از توهین به مقدسات، استقبال مردم از کتاب آسمانی مسلمان، قرآن فزونی یافته است.


رئیس دانشگاه برای کسانی که از روی جهالت در چنین مسیری قرار دارند هدایت و برای آنان که از روی خصومت به چنین اعمالی دست می‌زنند نابودی طلب کرد.


در پایان با راهپیمایی در محیط دانشگاه که همراه با قرائت بیانیه و قطعنامه بود هر گونه اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی و اهل بیت معصومین (ع) به شدت محکوم شد.


دانشگاهیان واحد عجب شیر اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر رحمت را محکوم کردند


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر با تجمع در جلوی ساختمان علامه جعفری واحد تبریز، اهانت نشریه فرانسوی علیه پیامبر رحمت و مهربانی را محکوم کردند.


شماری از اعضای هیئت رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر در محکومیت اهانت صورت گرفته به ساحت نبی اکرم (ص) در یکی از نشریات فرانسوی در تجمع اعتراضی که از سوی ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در محل دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد شرکت کرده و خشم و انزجار خود را از این اقدام شنیع اعلام داشتند.


شرکت کنندگان در این تجمع با در دست داشتن دست نوشته‌هایی همچون «ما عاشق محمد (ص) هستیم»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن» و با سر دادن شعارهایی مانند «لبیک یا محمد (ص)» و «لبیک یا رحمت العالمین» اقدام نشریه «شارلی ابدو» را محکوم کردند.


دکتر علیرضا منادی نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جمع تجمع کنندگان این مراسم با محکوم کردن این اقدام گفت: این اقدام توهین آمیز به ظاهر از سوی یک نشریه فرانسوی صورت پذیرفته ولی مسلمانان باید بدانند که استکبار جهانی و صهیونیست‌ها پشت این گونه توطئه‌ها هستند.


عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین در سخنانی با یادآوری فضایل و مکارم پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) این اعمال ضدانسانی را محکوم کرد و اظهار کرد: استکبار جهانی در توطئه طراحی شده جدید، ساحت پاک و مقدس پیامبر اعظم (ص) را مورد اهانت قرار داده و با این اقدام شیطانی قلوب امت اسلامی را جریحه دار کرد و بار دیگر پرده از سیاست‌های دروغین و به ظاهر صلح طلب مدعیان آزادی عقیده و دفاع از حقوق بشر برداشت.


منادی افزود: دشمنان و سران استکبار باید بدانند که این اقدامات سخیف هرگز از عشق و علاقه مسلمین به پیامبر اکرم (ص) نمی‌کاهد بلکه موجب بیداری هرچه بیشتر مسلمانان جهان خواهد شد و چهره پلید کشورهای غربی را در افکار عمومی جهان روشن‌تر خواهد کرد.


وی همچنین با توجه به نقش چشمگیر و موثر ایران اسلامی در تحولات خاورمیانه و منطقه، گفت: دشمنان اسلام و علی الخصوص داعش به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و به پشتوانه فرزندان ایران اسلامی در کسوت نیروهای نظامی و انتظامی جرأت تجاوز به مرز و بوم میهن عزیز و اسلامیمان نداشتند و امنیت بوجود آمده در اربعین حسینی در عتبات عالیات گویای این حقیقت بزرگ است.


در پایان این مراسم قطعنامه این تجمع اعتراضی در میان فریادهای الله اکبر حاضرین قرائت شد.


تجمع دانشگاهیان واحد شبستر در حمایت از پیامبر اکرم (ص)


دانشگاهیان واحد شبستر به صورت فعال در تجمع بزرگ دانشگاهیان استان آذربایجان شرقی در واحد تبریز در حمایت از پیامبر اکرم (ص) شرکت کردند.


همزمان با واحدهای استان، دانشگاهیان شبستر و تسوج با حضور فعال در تجمع بزرگ دانشگاهیان استان در واحد تبریز اقدام مجله صهیونیستی شارلی ایدو در انتشار کاریکاتور سراسر توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلامی (ص) را محکوم کردند.


در این تجمع، دانشگاهیان استان با تجمع در محوطه واحد تبریز و سر دادن شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیزم، یا ایهاالمسلمین اتحدوا اتحدوا، مرگ بر منافق و لبیک یا رسول الله هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) را محکوم کردند.


دکتر علیرضا منادی که در تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حمایت از پیامبر اکرم (ص) سخن می‌گفت، با توجه به اقدام سخیف و بی‌شرمانه یکی از نشریات فرانسه به ساحت نبی مکرّم اسلام حضرت محمّد (ص) افزود: هدف از این اهانت که قلوب همه مسلمانان را جریحه‌دار کرده، مخدوش کردن چهره پاک اسلام در دنیا بوده است.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آذربایجان شرقی تصریح کرد: امروز جهان از عظمت و توسعه دین بهترین‌ها یعنی دین اسلام واهمه دارد و با اینکه دشمنان اسلام به سنگ اندازی به آن می‌پردازند ولی قطار اسلام با سرعت وشتاب در حرکت است.


منادی در بخش دیگر سخنان خود کار کردن در دانشگاه را همکار بودن با پیامبر ذکر کرد و افزود: دانشگاهیان باید در قول و عمل همانند حضرت محمد (ص) باشند و با دانشجویان، ارباب رجوع و حتی خانواده خود و همسایگان به نیکی و مهربانی رفتار کنند زیرا در فردای قیامت جوابگو هستند.


در ادامه این تجمع بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حمایت از پیامبر اکرم (ص) قرائت شد.


تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی درحمایت از حضرت محمد (ص) با همکاری ستاد هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاونت فرهنگی و دفتر روابط عمومی واحد تبریز و با مشارکت واحد‌ها و مراکز دانشگاهی آذربایجان شرقی در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار شد.


دانشگاهیان واحد شبستر پیش از این نیز، طی دو نوبت در داخل واحد با تجمع در محوطه مجتمع و امضای طومار و قرائت بیانیه در مسجد فاطمه ‌الزهرا س بلندی این اقدام نابخردانه با انگیزه تفرقه افکنی و در ادامه پروژه اسلام هراسی را محکوم کرده بودند.


ندای لبیک یا محمد رسول الله دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت


در راستای محکومیت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو استادان، کارکنان، دانشجویان و دانش آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با شعار الله اکبر، لبیک یا رسول الله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فرانسه با حمل پلاکاردهایی مسیر یک کیلو متری ساختمان مرکزی تا حرم مطهر شهداء گمنام واقع در ساختمان تحصیلات تکمیلی را راهپیمایی نمودند.


در پی این راهپیمایی اعتراض آمیز دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن یاد کرد و بیان کرد: حقیقتاً استقرار نظام اسلامی در کشور ایران را می‌توان معجزه قرن نامید که به یاری خداوند تبارک و تعالی و به دست توانمند بزرگ مرد تاریخ حضرت امام خمینی (ره) انجام شد و چرا که سرنگونی نظام شاهنشاهی و دیکتاتوری دو هزار و پانصد ساله بدون یاری خداوند امکان پذیر نبود.


وی افزود: نظامی که منشأ تحولات جهانی شد، تفکر جهانی را تغیر داد، همهٔ انقلاب‌هایی که در گوشه گوشه جهان اتفاق می‌افتد الگو گرفته از نظام اسلامی ایران است که می‌رود کاخ استبداد و ظلم و ستم را در جهان یکسره و ویران و نابود کند.


وی در ادامه اظهار کرد: استقرار نظام اسلامی در ایران ابهت استکبار جهانی، قدرت‌های مستبد را در هم شکست و بحمدالله اکنون هم با رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و پشتوانه مردم چشم طمع دشمنان از خاک جمهوری اسلامی برداشته شده است، و دیوانه وار به دنبال این هستند که ارزش‌های اسلامی را در جامعه ایرانی کمرنگ کنند، عصبانیت آن‌ها کاملاً مشهود است.


خزاعی بیان کرد: توهین به پیامبر عظیم الشأن اسلام ناشی از همین درماندگی و عصبانیت آنهاست، هر روز با ترفند جدیدی می‌خواهند میان جوانان فاصله ایجاد کنند.


وی همچنان خطاب به دانشجویان و دانش آموزان بیان داشت: شما دانشجویان و دانش آموزان باید با تولید علم و جهش علمی فجر آفرینی کنید زیرا استکبار جهانی با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می‌خواهد جوانان ما را سرگرم کارهای پوچ و بیهوده کند تا علاوه بر اینکه ما را از ارزش‌ها دور کند به طبع آن جلو پیشرفت علمی ما را هم بگیرد تا کم کم دست نیاز و سر تسلیم در برابر آن فرود بیاوریم.


در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه شهرستان جیرفت در جمع راهپیمایان گفت: اگر کفار خواستند سر خشونت با ما داشته باشند باید با غضب با آن‌ها برخورد شود. طوری برخورد کنیم که غضب کفار در بیاید.


در ادامه وی ۲۲ بهمن را روز حضور ملّت ایران و مشت محکمی به دهن استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: که ما هر چه کمتر حضور پیدا کنیم معلوم است آمریکا تأثیر فرهنگی خودش را گذاشته است و هر چه بیشتر حضور پیدا کنیم آنان ناکام‌تر خواهند شد. در روز ۲۲ بهمن اگر قدم‌هایی که بر می‌داریم و شعار‌هایی که می‌دهیم در کنارش غیظ کفار باشد ارزش دارد.


امام جمعه شهرستان جیرفت ادامه داد: در روز ۲۲ بهمن ما می‌خواهیم بگوئیم با آمریکا سر ناسازگاری داریم و سر سازش نداریم و این برائت از طرف خداوند و رسولش بر مشرکین است.


در پایان این مراسم بیانه‌ای از سوی یکی از دانشجویان این واحد دانشگاهی قرائت شد که از مسئولان و مشخصاً از دستگاه دیپلماسی خواسته شد زمینه اخراج سفیر و تعطیلی سفارت فرانسه در ایران و اعتراض رسمی به سازمان ملل متحد فراهم شود.


شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور بر مزار مطهر شهدای گمنام با آنان تجدید میثاق مجدد کردند.


تجمع اعتراض آمیز کارکنان، اساتید و دانشجویان واحد کازرون به هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام


مراسم اعتراض آمیز با حضورکارکنان استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در اعتراض به توهین روزنامه غربی علیه پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه در ورودی دانشگاه بر گزار شد.


در این مراسم ابتدا کارکنان، دانشجویان و استادان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر شیطان بزرگ با اعتراض به این اقدام موهن نشریه فرانسوی و تمامی حامیان استکباری، عشق و ارادت خود را به پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) ابراز نمودند.


استادان، دانشجویان وکارکنان واحد کازرون در واکنش به این اقدام ننگین و شرم آور نشریه غربی و توهین به مقدس‌ترین پیامبر عظیم با شعارهای کوبنده خود پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند و بیانیه‌ای را در حمایت خود از پیامبر رحمت و مقدسات اسلام اعلام داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته