دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی بین شرکت آبیاری کارون بزرگ و واحد شوشتر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتراز انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی بین شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ با این واحد خبر داد.
کد خبر : 243672

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه ای با حضور دکتر احمدرضا عمانی و مهندس محسن سعادت فر مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ و دکتر حیدری مدیر دفتر پژوهش‌های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان و مدیران و کارشناسان طرفین در محل ساختمان مدیریت شرکت طرح آبیاری برگزار شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با تشریح توانمندی های بالای علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد شوشتر و جایگاه ممتاز این دانشگاه در منطقه ابراز امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم‌نامه شاهد تسریع در روند ثبت و اجرای پروژه‌های پژوهشی در این حوزه باشیم.


عمانی این جلسه را در راستای توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه و توجه به لزوم بهره­ برداری همه جانبه از ظرفیت دانشگاه ­ها و مراکز پژوهشی و دستیابی به برخی از اهداف سیاستهای کلی علم و فناوری دانست.


رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ابلاغ سیاست­­ های اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری را فرصت ارزشمندی برای توانمند­سازی و خود اتکایی کشور و به­ ویژه بومی ­سازی فناوری در امور مهم راهبردی دانست که از طرفی شرایط خاص اقلیمی کشور و ضرورت استفاده بهینه از منابع حیاتی آب و انرژی، تعمیق بنیان های علمی و فناوری صنایع آب و برق را دو چندان کرده است.


عمانی از عقد تفاهم ­نامه همکاری بین شرکت بهره­ برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ (بعنوان کارفرما) و دانشگاه­ آزاد اسلامی واحد شوشتر (بعنوان مشاور پژوهشی) خبر داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب