دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1396 - 13:29

صبور برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون سه گانه ماند

محمدعلی صبور با رای مجمع انتخاباتی فدراسیون سه گانه برای 4 سال دیگر سکان هدایت این فدراسیون را در دست گرفت.
کد خبر : 242806

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه امروز در آکادمی کمیته‌ ملی المپیک برگزار شد.‌محمدرضا داورزنی، معاونت ورزش قهرمانی وزیر ورزش و جوانان ریاست این مجمع برعهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته المپیک در این مجمع حاضر بود. محمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حاضر بود.


برای ریاست انتخابات سه‌گانه 12 نامزد به نام‌های مهران تیشه‌گران، مصطفی پورحسین، مهرانگیز حسین جمال، فرشاد دادفر، محمدعلی صبور، اکبر لطفی نسب اصل، عبدالمهدی نصیرزاده، علی اکبر حسن‌پور حیدری، مهدی گودرزی، بابک امیری نژاد، محرمعلی خداوردی و امین احمدی رقابت داشتند.


از این میان، مهران تیشه گران از قبل انصراف خود را اعلام کرده و در مجمع حضور نداشت. مهدی نصیرزاده یکی دیگر از کاندیداها نیز در مجمع غایب بود. امین احمدی نیز قبل از آغاز مجمع انصراف خود را اعلام کرد. بعد از آغاز مجمع مهرانگیز حسین جمال و مهدی گودرزی نیز از انتخابات کناره گیری کردند.


در حین ارائه برنامه توسط نامزدها و قبل از آغاز رای‌گیری داورزنی خطاب به نامزدها گفت: «واجب دانستم که در اینجا و قبل از شروع انتخابات تذکری را بدهم. اکثر کاندیداها بر اساس احساس وظیفه برای خدمت به ورزش کشور کاندید شده اند. لطفا به کسی بی احترامی نکنید اجازه بدهید هر کس با شنیدن صحبت‌های کاندیداها با تصمیم گیری خودش به کاندید مورد نظرش رای دهد.»


در نهایت پس از رای گیری محمدعلی صبور رئیس فعلی این فدراسیون 18 رای کسب کرد. بابک امیری نژاد 5 رای، علی اکبر حسن‌پور حیدری 11 رای، فرشاد دادفر 2 رای، اکبر لطفعلی نسب 2 رای و محرمعلی خداوردی یک رای را به خود اختصاص دادند و مصطفی پورحسین نیز بدون رای ماند تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.


بدین ترتیب علی اکبر حسن‌پور حیدری و محمدعلی صبور به دور دوم راه پیدا کردند که در پایان رای گیری دور دوم، صبور با 21 رای برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس باقی ماند. حسن پور حیدری هم 17 رای آورد و یک رای هم سفید به صندوق انداخته شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته