دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارشناس مسائل سیاسی:

آمریکا توان ایجاد اجماع جهانی علیه ایران را ندارد

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به پشت پرده اتهامات موشکی نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: این اتهامات در چارچوب زمینه سازی دونالد ترامپ برای خروج از برجام است.
کد خبر : 242557

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، حسن هانی زاده، با اشاره به اینکه سازمان ملل موضوع ارسال موشک از سوی ایران به یمن را رد کرده است اظهار داشت:کشور یمن بیش از سه سال است که تحت محاصره زمینی،هوایی و دریایی ائتلاف عربستان قرار دارد بطوریکه حتی امکان ارسال دارو و مواد غذایی هم به این کشور وجود ندارد،حال چگونه ایران توانسته است به انصارالله یمن موشک ارسال کند.


وی افزود:این اتهامات نقص ساختاری آمریکا را نشان می دهد چرا که آمریکا دهها ناو جنگی در دریای سرخ و باب المندب مستقر کرده است و با این وجود چگونه ادعا می کنند ایران به حوثی ها سلاح ارسال می کند.


این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: از سوی دیگر دونالد ترامپ با اعلام اینکه بیت المقدس پایتخت رژیم صهیونیستی است به شدت تحت فشار افکار عمومی بویژه جهان اسلام قرار دارد و سعی می کند با وارد کردن اتهامات موشکی به ایران خود را از انزوا و فشار افکار عمومی حارج کند.


وی با بیان اینکه آمریکا توان ایجاد اجماع علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد گفت:قطعا توطئه های جدید کاخ سفید علیه ایران محکوم به شکست است و اینگونه اتهام زنی ها نخواهد توانست دولت ترامپ را از فشار افکار عمومی خارج کند.


دکتر هانی زاده تاکید کرد: عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به دولت ترامپ دیکته کرده اند علیه ایران جریان سازی کند و نمایشی که خانم نیکی هیلی راه انداخت یک نمایش مضحک و طنزآمیزی است که حتی رسانه های آمریکایی نیز آن را باور ندارند.


منبع: جام‌جم‌آنلاین


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته