دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیربرنامه‌های مگویان:

تمام تلاشم را کردم تا مانع شکایت مگویان به فیفا شوم/ استقلال صدمیلیون هم پول نقد ندارد

مدیربرنامه‌های هرائر مگویان گفت: من 3 سال همه تلاشم را کردم تا مگویان از هر راهی غیر از شکایت از طریق فیفا پولش را از استقلال بگیرد.
کد خبر : 242306

ادموند اختر درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در واکنش به این موضوع که گفته بود اگر باشگاه استقلال طلب هرائر مگویان را پرداخت نکند، این بازیکن به فیفا شکایت می‌کند و آیا این کار صورت گرفته است یا نه، گفت: «من ترجیح می‌دهم در خصوص این پرونده سکوت کنم و دیگر با آن کاری نداشته باشم. بهتر است خود مسئولان باشگاه استقلال توضیح دهند که چگونه می‌خواهند با مگویان به توافق برسند.»


وی در مورد اینکه پس چرا گفته بود مگویان به فیفا شکایت می‌کند، اظهارداشت: «چند ماه پیش گفتم اگر مطالبات این بازیکن داده نشود وکیل ارمنستانی مگویان به فیفا شکایت خواهد کرد و الان هم واقعا نمی دانم شکایتی صورت گرفته است یا اینکه مگویان ترجیح داده به شیوه دیگری با استقلال توافق کند. آن قدر می‌دانم که اگر این شکایت رخ داده باشد الان مراحل خود را طی می‌کند و در آینده هم که کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال مهلت می‌دهد، آن‌وقت باشگاه مجبور می‌شود پول مگویان را بدهد.»


مدیربرنامه‌های مگویان در ایران تاکید کرد: «من 3 سال همه تلاشم را کردم تا مگویان از هر راهی غیر از شکایت از طریق فیفا پولش را از استقلال بگیرد. او بارها قصد شکایت به فیفا را داشت و من مانع او شدم که این کار به سود باشگاه استقلال بود. حالا هم اگر او سراغ فیفا رفته باشد تصمیمی بوده که خودش به همراه وکیلش گرفته و من در آن دخالتی نداشته‌ام.»


اختر با اشاره به اینکه امیدوار است بین مگویان و باشگاه استقلال توافق صورت بگیرد، تصریح کرد: «من می‌دانم که باشگاه استقلال پول ندارد تا به بدهکارانش بدهد که اگر داشت بازیکنی را نمی‌دیدم که از 6 سال پیش تا به امروز نتوانسته است از استقلال پولش را بگیرد. من بعید می دانم الان باشگاه استقلال 100 میلیون هم داشته باشد که بخواهد به طلبکارنش بدهد ولی دوست دارم که مشکلات مالی این باشگاه ختم به خیر شود و همه طلبکاران از جمله مگویان با استقلال به توافق برسند. اگرچه در سال‌های اخیر مشکلات مالی هیچ‌گاه کمتر نشده و هر سال بیشتر هم شده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته