دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:

رفتارهای نابخردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشانه درماندگی آنهاست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی در تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان واحد تبریز در پی اقدام سخیفانه رئیس جمهور آمریکا گفت: رفتارهای نابخردانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان از درماندگی و ضعف آنها دارد.
کد خبر : 241158

به گزارش خبرنگار آنا از تبریز، دکتر عزیز جوانپور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری 25 سال دیگر اثری از رژیم صهیونیستی در منطقه نخواهد بود و این اقدام رئیس جمهور آمریکا تمام مسلمانان دنیا متوجه فلسطین شدند و آن را محکوم کردند و بار دیگر فلسطین به سر زبان ها افتاد و معلوم شد که رژیم صهیونیستی همواره غاصب و متجاوز بوده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، تصمیم ترامپ را اعلام جنگ با مسلمان جهان دانست و افزود: قدس اولین قبله گاه مسلمانان جهان است و با این تصمیم موجی از خشم و نفرت جهان اسلام را فراگرفته است و امروز همه مسلمانان با فریاد های خود علیه این تصمیم دست به اعتراض خواهند زد.


رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: آمریکا برای اجرایی کردن نقشه های خود مثل همیشه دست به دامن رژیم سعودی می شود تا این رژیم با هزینه خود مجری طرح های آمریکا در منطقه شود پس اگر امت اسلامی با شجاعت، بصیرت و ایستادگی قدم بردارد، هم سران استکبار و هم مزدوران آنها هرچه سریعتر طعم تلخ شکست را خواهند چشید.



دانشجویان و اساتید تجمع کننده با دردست داشتن نوشته های ضدآمریکایی و همچنین سردادن شعار ضد آمریکایی و رژیم صهیونیستی این اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته