دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1396 - 11:42
مدیرکل ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی:

داعش با تفکر و مدیریت بسیجی در منطقه ریشه‌کن شد

مدیرکل ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد که داعش با تفکر و مدیریت بسیجی ریشه‌کن شد.
کد خبر : 241130

به گزارش خبرنگار آنا، حسین نصیرزاده در کارگاه یکروزه بصیرت‌افزایی دینی و سیاسی ویژه کارکنان که به همت معاونت دانشجویی فرهنگی و بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال برگزار شد به تبیین بصیرت سیاسی در دو مقوله مسایل سیاسی روز داخل کشور و مسایل سیاسی بین المللی پرداخت.


وی با اشاره به روند تاریخی شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) با طرح شعار نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی، موجب قطع ایادی استکبار از میهن اسلامی و باعث شد تا از یک سو شیطان بزرگ به مقابله مستقیم با انقلاب بپردازد و از سویی دیگر دولت وقت شوروی با تقویت عناصر حزب توده مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود.


فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری امام و اهتمام مسئولان نظام، توطئه های حزب توده نقش بر آب شد اما حمایت های آمریکا و استکبار جهانی از جریانات سیاسی داخلی، تلاش مذبوحانه ای برای شکست دادن انقلاب نوپای اسلامی نمود که موفق نشدند. متعاقب این شکست، تحمیل 8 سال جنگ نابرابر توسط دشمن بیرونی رویکرد بعدی دشمن برای مهار انقلاب اسلامی اتفاق افتاد که با رهبری امام خمینی (ره) و ایثار ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران ماشین جنگی صدام زمین گیر شد. ولی دشمن باز دست از توطئه گری بر نداشت.


مدیر کل ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: جنگ تحمیلی برکات و آثار فراوانی برای کشور داشت به طوری که امام راحل و مقام معظم رهبری از آن به عنوان «گنج» یاد می کنند و این پشتوانه معنوی جنگ باعث شد تا ما ثمرات معنوی آن را در سال های اخیر بیشتر مشاهده کنیم.


وی گفت: تحریم های اقتصادی دشمن، رویکرد تهاجم فرهنگی و غارت فرهنگی دشمن نیز موجب نشد تا استکبار جهانی در به انزواکشاندن انقلاب اسلامی و مردمی ایران موفق عمل کند تا این که دشمن در صدد ایجاد فتنه و اختلاف افکنی در مسئولان و ارکان نظام شد تا همچون اوایل انقلاب اختلاف ها را دامن بزند که این فتنه نیز با هوشیاری و رهبری مقام معظم رهبری و مردم با بصیرت نقش بر آب شد.


وی ادامه داد: اقرار صریح سران آمریکا به تشکیل گروه تروریستی داعش و فعالیت های آنها در سوریه و عراق توطئه جدیدی بود که در نهایت قرار شده بود به ایران ختم شود و هدف از آن تشکیل اسرائیل دوم در خارمیانه بود که با تفکر و مدیریت بسیجی، داعش در منطقه ریشه کن شد.


این مقام مسئول با ادای احترام به ساحت شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و شهدای سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: فقط تفکر بسیجی توانست دو کشور سوریه و عراق را از نابودی نجات دهد.


نصیرزاده، بصیرت افزایی و هوشیاری مردم را از توطئه های جدید دشمن خواستار شد و اظهار کرد: استراتژی تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی با حمایت فراگیر امریکای جهان خوار دقیقا در راستای همین اقدامات است.


حجت الاسلام طالبی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه شهید باهنر هم درباره بصیرت دینی و صرف عمر در راه خدا با استناد به آیات قرآن و روایات معصومین توضیحات مبسوطی ایراد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته