دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 18:41

جان‌باختن 2 دانش‌آموز، 2 مربی و مصدومیت 40 نفر دیگر در تصادف اتوبوس راهیان نور

سانحه رانندگی برای اتوبوس کاروان راهیان نور دانش‌آموزی در کمربندی سوسنگرد تاکنون 4 کشته و 36 مصدوم برجای گذاشته است.
کد خبر : 240929

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، این سانحه که در محور سوسنگرد رخ داده است، مربوط به اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر شهرستان نظرآباد استان البرز بوده است.


انحراف به چپ وانت علت حادثه


رئیس پلیس راه راهور ناجا هم در خصوص این حادثه گفت: براساس گزارشات اولیه حوالی ساعت ۱۷:۴۵ در کیلومتر ۸ کمربندی سوسنگرد استان خوزستان یک دستگاه اتوبوس بنز حامل دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان با وانت تویوتا با پلاک منطقه آزاد برخورد کرد.


سردار محمدحسین حمیدی، افزود: در پی این حادثه متاسفانه ۴ تن کشته و ۳۶ تن به صورت سطحی و غیرسطحی مجروح شدند.


وی اضافه کرد: اتوبوس مذکور از استان البرز در حال حرکت به سمت خرمشهر بود که دچار این حادثه شده است.


رئیس پلیس راه کشور، تاکید کرد: براساس گزارش‌های اولیه اتوبوس مذکور در لاین خود در حال حرکت بوده است که وانت با انحراف به چپ به اتوبوس برخورد می کند و اتوبوس واژگون می‌شود.


انتقال دو دانش‌آموز به بیمارستان اهواز


ساعدی، رئیس جمعیت هلال‌احمر سوسنگرد هم در خصوص این حادثه گفت: برخورد اتوبوس حامل کاروان راهیان نور در کمربندی سوسنگرد با یک دستگاه تویوتا هایلوکس منجر به بروز سانحه برای دانش‌آموزان دختر اعزامی از شهرستان نظر آباد البرز شده است.


وی اضافه کرد: در این حادثه چهار دانش‌آموز جان خود را از دست دادند و دو دانش‌آموز دیگر هم که حالشان بسیار وخیم بوده است از بیمارستان چمران سوسنگرد به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.


توضیحات آموزش و پرورش در خصوص حادثه


مرتضی نظری، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تا این لحظه 2 دانش‌آموز، یک مربی خانم از آموزش و پرورش و یک مربی راوی که در مجموع 4 نفر فوت کرده‌اند و 11 نفر نیز زخمی هستند اما این آمار در حال تغییر است.


اسامی برخی از مصدومان حادثه


اسامی 5 نفر از مصدومان حادثه که به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند، عبارت از: زهرا امام‌قلی، افشین حمادی، حدیثه روزبان، بهنوش توده‌خرفی، داوود سردشتی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته