دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 15:28
به همت پویش ایران من به انجام رسید؛

افتتاح 9 کلاس در مناطق کمتربرخوردار استان سمنان

دو مدرسه از مجموعه مدارس ساخته شده از سوی پویش «ایران من» در روستاهای احمدآباد و حق‌الخواجه واقع در شهرستان شاهرود در استان سمنان افتتاح می‌شود.
کد خبر : 240834

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مدارسی که به تازگی از سوی این پویش در استان سمنان ساخته شده‌، با حضور جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و سمنان و مدیر کل نوسازی مدارس استان سمنان، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه(22 تا 23 آذر) به ترتیب در روستای احمدآباد از بخش بیارجمند و حق‌الخواجه از بخش کالپوش افتتاح خواهد شد.


مدرسه‌ای که در روستای احمدآباد ساخته شده، «ایران من 79» نامگذاری شده و 3 کلاسه است. مدرسه روستای حق‌الخواجه نیز «ایران من 28» نام گرفته و 6 کلاسه است.


پویش «ایران من» از سال 1393 با همت جمع بزرگی از کارآفرینان و فعالان اقتصادی آغاز به کار کرده است. این پویش در 18 استان محروم و کمتر توسعه یافته کشور احداث 100 مدرسه ابتدایی را در دستور کار دارد؛ که بیش از 40 مدرسه در این طرح به بهره‌برداری رسیده است.


این گروه با اعتقاد به بهره‌وری و ارزشمند بودن سرمایه‌گذاری در آموزش به خصوص در دوره ابتدایی در جهت بالندگی و توسعه کشور، تاسیس شبکه مدارس ابتدایی «ایران من» را در کلیه مناطق محروم و مرزی کشور هدف قرار داده است.


در طرح احداث 100 مدرسه در پویش «ایران من» تمرکز اولیه بر تکمیل مدارس نیمه‌کاره و پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی به منظور احیا و بهره‌وری سرمایه ملی کشور است. همچنین ساخت مدارس ابتدایی در مناطق مورد نیاز طبق اولویت و تائید وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار دارد.



انتهای پیام/

برچسب ها: نوسازی مدارس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته