دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 09:41
با موافقت نمایندگان صورت گرفت

ارجاع طرح اصلاح برخی تبصره‌های قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور به کمیسیون برنامه و بودجه

نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با ارجاع طرح اصلاح برخی از تبصره‌های قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور به کمیسیون برنامه و بودجه موافقت کردند.
کد خبر : 240593

به گزارش خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، نمایندگان در نشست علنی (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح یک فوریت اصلاح بند (هـ) تبصره (1) و الحاق یک بند به تبصره 9 قانون بودجه کل کشور با ارجاع طرح مذکور به کمیسیون برنامه و بودجه با 172 رأی موافق، 12 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 231 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.


علی لاریجانی با اشاره به اینکه طرح مذکور دارای اشکالاتی است که با قانون برنامه مغایرت دارد، گفت: در این بین برخی اشکالات تنقیحی نیز وجود دارد که سبب ایراد شکلی در طرح شده است.


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید اشکالات طرح اصلاح برخی از تبصره‌های قانون بودجه سال 1396 کل کشور برطرف شود، تصریح کرد: در این بین نمایندگان پیشنهاداتی دارند که نیاز به بررسی آن وجود داشته و امیدواریم کمیسیون برنامه و بودجه با همکاری معاونت قوانین ایرادات شکلی را نیز برطرف کند از این رو کمیسیون برنامه و بودجه امروز در این راستا جلسه‌ای برگزار کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته