دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1396 - 09:31

برگزاری کارگاه تخصصی «آیین‌نامه‌های آموزشی و پژوهشی» در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

کارگاه تخصصی – آموزش‌های کاربردی و توانمندسازی با عنوان «آیین‌نامه‌های آموزشی و پژوهشی» در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن برگزار شد.
کد خبر : 240588

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا؛ در این کارگاه که به مدت یک روز (8 ساعت) و به صورت مشترک از سوی دکتر سید فرزاد هاشمی مدیر کل برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان و حسین شریعتی مدیر کل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه برگزار شد، درباره آخرین بخشنامه ها و مقررات پژوهشی و آموزشی اعم از دکتری پژوهش محور و نیز دکتری تخصصی (ph.D) بحث و تبادل نظر شد.


استادیار گروه اقتصاد دانشگاه آزاد رودهن در این کارگاه با تاکید بر اجرای قوانین پژوهشی و الزام دانشگاه به حفظ کیفیت در دوره های تحصیلات تکمیلی خصوصا دوره دکتری تاکید کرد که بخشنامه 52193/30 جزو کاملترین و بروز ترین بخشنامه های صادره از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی سازمان مرکزی دانشگاه است و مدیران پژوهش باید مواظب باشند تا مقالات بی کیفیت نتیجه حداقل 4سال آموزش و پژوهش مداوم دانشجو را تباه نکند. چرا که نتایج کیفی خروجی دانش دانشجو در مقالات علمی منعکس می شود.


سید فرزاد هاشمی گفت: «درجات مختلفی از ارزیابی مقالات می‌تواند انعکاس خوبی از وضعیت پایان‌نامه دانشجو باشد که در قالب درجه بندی JCRدر چارک‌های Q1 تا Q4 نمود می‌یابد.»


شریعتی مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی نیز در بخش دوم کارگاه با تاکید بر جنبه‌های آموزشی این بخشنامه مدیران گروه و روسای آموزش را در جریان آخرین مقررات آموزشی قرار دادند.


استقبال کارکنان اعم از استادان و کارمندان در این جلسه قابل توجه بود که نشان از الزام مداوم برگزاری چنین کارگاهایی را دارد.


این کارگاه با شرکت 50 نفر از استادان و کارشناسان و مدیران به مدت 8 ساعت برگزار و در نهایت از سوی فرزاد هاشمی و حسین شریعتی جمع بندی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته