دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاهیان مراغه اعلام کردند

سند دیگری بر رسوایی و خوی ضد بشری آمریکای جنایتکار

باز هم خوی حیوانی، ددمنشانه و ضد بشری و ماهیت پلید جنایتکاران روزگار و شیاطین بزرگ در اقدامی سخیف، نسنجیده و مستکبرانه برای مردم دنیا آشکار شد.
کد خبر : 240488

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان، دانشجویان و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی مراغه پس از برگزاری نماز ظهر و عصر امروز در مراسمی اقدام سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا در انتخاب قدس شریف بعنوان پایتخت اسرائیل غاصب را محکوم کردند.


شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق، انزجار و نفرت خودرا از آمریکا و عمال سرسپرده آن نشان دادند و مردم آزاده جهان را به اتحاد، یکدلی و یکپارچگی دعوت کردند.


در این مراسم بیانیه بسیجیان پایگاه مقاومت شهدای کارمندی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه قرائت و با سردادن تکبیر مورد تأیید حاضران قرار گرفت.


در این بیانیه علاوه بر رد و محکومیت این اقدام ضد بشری و استکباری آمده است: بازهم خوی حیوانی، ددمنشانه و ضد بشری وماهیت پلید جنایتکاران روزگار و شیاطین بزرگ در اقدامی سخیف، نسنجیده و مستکبرانه برای مردم دنیا آشکار شد و بیش از پیش رسوا شدند. ما بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی مراغه نیز در راستای گسترش عدالت جهانی و حمایت از مسلمانان مظلوم جهان و مبارزه با استکبار و سلطه طلبی ابرقدرتها خصوصا نابودی غده سرطانی جهان ( اسرائیل غاصب ) این اقدام ضد بشری و ضد انسانی را محکوم و اعلام می دارم تا محو ابرقدرتها و ازبین رفتن زورگویان عالم و به اهتزاز درآمدن پرچم عدالت گستر اسلام دراقصی نقاط جهان، از پای نخواهیم نشست وآمادگی کامل خود را برای درهم کوبیدن و شکستن بتهای زمان و فرعونیان عصر حاضر اعلام می نماییم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب