دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آذر 1396 - 09:00
در سطح تهران

انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دخترانه سما 2 تهران برتر شد

دبیرستان دخترانه سما 2 دوره دوم تهران با اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی گذشته به عنوان انجمن برتر در سطح این اداره انتخاب شد.
کد خبر : 239737

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس مجتمع دخترانه سما المپیک– تهران با توجه به اهمیت تعامل با اولیا گفت: «یکی از شاخص‌های مدارس پویا ،مشارکت والدین و نهادهای اجتماعی در اداره امور مدرسه است. در مجتمع سما، هم‌فکری، همکاری و همدلی به عنوان سه اصل مشترک پیوند خانه و مدرسه مورد توجه قرار گرفته است.»


رقیه میرزایی افزود: «تعامل موثر و هم‌سویی بین خانه و مدرسه به عنوان دو رکن اثرگذار در تعلیم وتربیت، در رشد و بالندگی دانش آموزان سهم بسزایی دارد. نقش فعال انجمن اولیا و مربیان و کارگروه‌های تخصصی والدین حاکی از شناسایی ظرفیت‌های ارزنده یک مجتمع بوده که با تعاملات اثربخش موجب ارتقا کیفیت و تعالی مدرسه می‌شود.»


وی با قدر دانی از انجمن اولیا و مربیان سال گذشته ادامه داد: «مدارس سما باید با بهره‌مندی از ظرفیت اولیا به‌عنوان یکی از ارکان مهم مشورتی در راستای رشد و پرورش دانش آموزان گام‌های استوار و محکمی‌تری بردارند.»


هر ساله با ارزیابی فعالیت‌های انجمن اولیا و مربیان سال گذشته مدارس از سوی آموزش و پرورش این نتایج در سال تحصیلی جدید اعلام می‌شود .



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته