دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1394 - 13:24
رئوفیان در گفت‌وگو با آنا:

در شعارها باید به جای تضعیف چهره‌های خدوم نظام، فریاد بر سر استکبار را بشنویم/ با فرد سوء استفاده گر از تریبون برخورد شود

دبیر کل جبهه ایستادگی گفت که امیدواریم در شعارها و فریادها به جای تضعیف چهره‌های خدوم نظام، فریاد بر سر آمریکا و استکبار جهانی را بشنویم که نتایج بهتری را به بار می‌آورد.
کد خبر : 23967

ابولقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره بهره‌‌برداری سیاسی تندروها از مراسم تشییع پیکر شهدای غواص اظهار کرد: با توجه به اینکه این نوع مراسم ها یک همایش بزرگ ملی، میهنی و اسلامی است، هیچ جناح و گروهی حق مصادره به مطلوب آنها را ندارد.


وی افزود: اینگونه مراسم باید رنگ و بوی یک همایش بزرگ ملی را بگیرد، این انتظار و توقع رهبر معظم انقلاب و کسانی است که به این آب و خاک تعلق دارند و قلبشان برای عظمت کشور می‌تپد.








جهانیان به این تشییع جنازه خیره ماندند و صلابت این حرکت مردمی را نظاره‌گر بودند. با این وجود فردی در کسوت مداحی به جای اینکه حاضران را تغذیه کند، تلخ کامی به وجود آورد، این فرد به تیم مذاکره کننده، آقای ظریف، رئیس مجلس و رئیس جمهوری توهین کرد که شایسته نبود

دبیر کل جبهه ایستادگی تصریح کرد: متاسفانه گاهی تریبون دست برخی از افراد می‌افتد که خودشان را صاحب انقلاب می‌دانند و همه آنچه که بعد از انقلاب و پس از این به وقوع می‌پیوندد از آن خود می‌دانند و دیگران را با این مسائل بیگانه می‌بینند و اینگونه رفتار می‌کنند و شخصیت‌های سیاسی را زیر سوال می‌برند.


رئوفیان ادامه داد: این رفتارها با آنچه که رهبری امسال را نامگذاری کرده است مغایرت دارد، اینها با رفتارهایشان باعث تکدر خاطر دوستداران انقلاب می‌شوند و موجبات خوشحالی دشمنان انقلاب را پدید می‌آورند.


وی با بیان اینکه رفتارهای این‌چنینی محکوم است، گفت: در دو روز گذشته ملت بزرگ ایران در تشییع پیکر این شهدا به گونه‌ای رفتار کردند و اشک ریختند که تو گویی پدران و مادران و فرزندان این 275 شهید هستند. طرح مسائل حاشیه‌ای و اهانت به مسئولان موجب تکدر خاطر آنان شد. این افراد بدانند که نه خانواده شهدا،‌ نه رهبری و نه روح این شهدا از چنین اقداماتی راضی نیستند.


دبیر کل جبهه ایستادگی ادامه داد: جهانیان به این تشییع جنازه خیره ماندند و صلابت این حرکت مردمی را نظاره‌گر بودند. با این وجود فردی در کسوت مداحی به جای اینکه حاضران را تغذیه کند، تلخ کامی به وجود آورد، این فرد به تیم مذاکره کننده، آقای ظریف، رئیس مجلس و رئیس جمهوری توهین کرد که شایسته نبود.


رئوفیان افزود: امیدواریم که در شعارها و فریادها به جای تضعیف چهره‌های خدوم نظام، فریاد بر سر آمریکا و استکبار جهانی را بشنویم که شاید نتایج بهتری را به بار می‌آورد.


وی درباره برخورد نهادهای ذیربط با اقدامات این‌چنینی خاطرنشان کرد: این خطای کوچکی نبود که بخواهیم از آن بگذریم، با کسی که در تریبون یک همایش ملی به نفع اغراض و امیال خود سخن می‌گوید و موجبات ناراحتی ملت و رهبری را فراهم می‌آورد، باید برخورد شود تا در آینده شاهد اینگونه رفتارها نباشیم.


به گزارش آنا، در مراسم تشییع پیکر پاک 270 شهید تازه تفحص‌شده که روز سه‌شنبه 26 خرداد ماه در میدان بهارستان تهران برگزار شد ، یکی از سخنرانان گفت: مردمی که در وسط جنجال هسته‌ای در این مراسم حاضر شده‌اند آمده‌اند به کسی که می‌رود و می‌نشیند و می‌گوید توافق هسته‌ای کمتر از شهادت نیست، بگویند که اگر مردی یک ساعت بیا در شلمچه، اگر مردی یک ساعت بیا در هور،‌ اگر مردی یک ساعت بیا در بید مجنون. اینجا می‌نشینی و توافق هسته‌ای و آب این مملکت را به تحریم ربط می‌دهی. اگر عرضه نداری برو کنار. این اظهارات مورد اعتراض حاضران قرار گرفت.


این سخنران دقایقی بعد نیز در سخنان خود نسبت به دیدار علی لاریجانی با هیئت اروپایی واکنش نشان داد و گفت: چگونه به خود اجازه می‌دهید در نظام جمهوری اسلامی، حالا در بیرون هرکاری می‌کنید خودتان می‌دانید و خدای خودتان، آن هم اجازه نمی‌دهیم بهتان. مسئولی که در جمهوری اسلامی به خاطر پز دادن مقابل یک دیپلمات با هزار قلم آرایش و سر باز و فقط یک کلاه نمادین بر روی سر می‌روی و با او حال و احوال و مذاکره می‌کنی، خاک بر سرت بی‌غیرت.


انتهای پیام/

برچسب ها: رئوفیان شعار
ارسال نظر
هلدینگ شایسته