دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما آذربایجان غربی:

مسابقات تربیت‌بدنی با بالاترین کیفیت برگزار شود

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان غربی اظهار کرد: باید سعی کنیم علی‌رغم محدودیت در منابع مالی، مسابقات تربیت بدنی در آموزشکده و مدارس استان با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت برگزار شود.
کد خبر : 239493

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کمال جلالی در جلسه کارشناسان تربیت بدنی سما استان آذربایجان غربی که با حضور کارشناسان و مربیان تربیت بدنی آموزشکده‌ها و مدارس سمای استان در آموزشکده سما ارومیه برگزار شد با توجه به اهمیت ورزش و تربیت بدنی در مدارس و آموزشکده‌ها، توجه به بخشنامه‌های تربیت بدنی و اجرای مسابقات با کیفیت بالا را یکی از عوامل موثر در جذب دانشجو و دانش آموز برشمرد.


دکتر علی ذوالفقار رابط تربیت بدنی استان نیز با تشریح بخشنامه های تربیت بدنی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما از همه واحدهای سما استان خواست تا برنامه های خود را به دبیرخانه استان ارائه کرده و با فعالیت درکانال تلگرامی ویژه کارشناسان تربیت بدنی استان به کار هماهنگی و برنامه ریزی درباره اجرای مسابقات ورزشی دانشجویان، دانش آموزان و کارکنان بپردازند.


راهپیمایی دانش‌آموزان سما ارومیه در محکومیت سیاست‌های آمریکا


دانش‌آموزان سما ارومیه در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت سیاست‌های آمریکا راهپیمایی کردند.


دانش‌آموزان دبستان پسرانه سما ارومیه پس از نماز با شکوه جمعه و همگام با سراسر کشور با سردادن شعار الله اکبر، اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل را محکوم کردند.


حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز، ایستادگی در برابر یاوه‌گویی‌های استکبار را وظیفه همگانی دانست.


نمازگزاران پس از اقامه نماز با حضور پرشور در تظاهرات ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» از فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف حمایت کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته